Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Τι επιδιώκουν οι αποδομητές των “εθνικών μύθων”

Οι χθεσινές δηλώσεις της Μαρίας Ρεπούση σχεικά με χορό του Ζαλόγγου ότι κάθε λαός δημιουργεί τους μύθους του, επαναφέρει τη συζήτηση για τις επιδιώξεις της αποδομητικής ιστορικής σχολής, της οποίας από τα πιο προβεβλημένο μέλη είναι η Ρεπούση. Ο Γ. Καραμπελιάς στο βιβλίο του Συνωστισμένες στο Ζάλογγο αποδομεί την επιχειρηματολογία της Βάσως Ψιμούλη ότι ο χορός του Ζαλόγγου ηταν ένας μύθος. Στο παρακάτω απόσπασμα από το βιβλίο του Γ. Καραμπελιά σκιαγραφούνται οι επιδιώξεις των αποδομητών της ιστορίας μας.



Απόσπασμα (σσ. 14-21) από το βιβλίο του Γιώργου ΚαραμπελιάΣυνωστισμένες στο Ζάλογγγο
Στα πλαίσια της «αποδόμησης των εθνικών μύθων», προνομιακή θέση κατέχει προφανώς και η κατάρριψη του «μύθου» των Σουλιωτών, μιας από τις ισχυρότερες καταγωγικές αφηγήσεις του νεώτερου ελληνισμού[1]. Αυτό το εγχείρημα εκφράζεται κυρίως μέσω της αποσιώπησης – χαρακτηριστικά, στο ιστορικό ντοκιμαντέρ του Σκάι για την Τουρκοκρατία, στις αρχές του 2011, εκθειάζεται ο Αλή πασάς και αποσιωπούνται ολοκληρωτικά οι Σουλιώτες. Τέλος, μέσα από ορισμένες ιστορικές πραγματείες –όπως αυτή της Βάσως Ψιμούλη– επιχειρείται ένα βήμα πιο πέρα, δηλαδή η ανοικτή αμφισβήτηση του ίδιου του «εθνικού μύθου» του Σουλίου και των Σουλιωτών[2].

360 ευρώ !!! Το αντέχεις;;;

Για να μη ξεχνάμε τι έχουν αποφασίσει (15 Ιουλίου 2010), οι γερμανοτσολιάδες για το μέλλον μας...
Ας ξυπνήσουμε επιτέλους...
Ας μετατρέψουμε την παθητικότητά μας, τον φόβο, τον θυμό και την οργή μας, σε ανατρεπτική ορμή και ας οργανώσουμε την ανατροπή τους...


Άρθρο 2

Βασική σύνταξη

1. Από 1.1.2015 και εφεξής καθιερώνεται βασική σύνταξη. Το ύψος της βασικής σύνταξης, για το έτος 2010, καθορίζεται στο ποσό των τριακοσίων εξήντα (360,00) ευρώ μηνιαίως, για 12 μήνες...



ΣΟΚ: Έρχονται συντάξεις 360 ευρώ για όλους

“ Τι αναφέρει έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος ”
Έρχονται συντάξεις πείνας προειδοποιεί η Τράπεζα της Ελλάδας στην έκθεση της όπου εκτιμάει πως είναι αναγκαία η ιδιωτική ασφάλιση για αξιοπρεπείς συντάξεις στο μέλλον.
Στην Εκθεσή της η Τράπεζα της Ελλάδος προειδοποιεί πως το νέο συνταξιοδοτικό τοπίο που διαμορφώνεται στη χώρα θα φέρει ξανά τα πάνω κάτω στους συνταξιούχους, αφού μοναδική σταθερά θα είναι η βασική σύνταξη των 360 ευρώ και όλο το υπόλοιπο ποσό θα χτίζεται με συντελεστές, οι οποίοι θα οδηγούν σε αναλογική σύνταξη υπολογιζόμενη επί του συνόλου των αποδοχών και των εργασιακών ετών που έχουν διανυθεί από την πρώτη ημέρα πρόσληψης. 

Ετοιμα τα μέτρα, θα ισχύουν το 2020 
Οπως αναφέρει η «Καθημερινή» ο νέος τρόπος υπολογισμού, ο οποίος θα προσαρμόζει σταδιακά τα επίπεδα των συντάξεων στις μειωμένες δυνατότητες κρατικής χρηματοδότησης, έχει θεσμοθετηθεί ήδη από το 2010 και θίγει, πρωτίστως, όλους όσοι ασφαλίστηκαν για πρώτη φορά μετά την 1.1.2011, αναμένεται δε να γίνει αισθητός για όλους όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης μετά την 1.1.2015.

Μήνυμα των Τούρκων διαδηλωτών

 


Μετά από μια σειρά ειρηνικών διαδηλώσεων για την υπεράσπιση ενός δημόσιου χώρου αναψυχής στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης που έχει αποφασιστεί να κατεδαφιστεί με σκοπό  την κατασκευή ενός εμπορικού κέντρου, η Τουρκική αστυνομία επιτέθηκε βίαια τους διαδηλωτές με δακρυγόνα και αντλίες νερού σημαδεύοντας απευθείας στα πρόσωπα και τα σώματα των διαδηλωτών. Δεκάδες διαδηλωτές διακομίστηκαν στο νοσοκομείο και η πρόσβαση στο πάρκο αποκλείστηκε χωρίς καμία νομική βάση. Τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης, που ελέγχονται άμεσα από την κυβέρνηση ή έχουν επιχειρηματικούς και πολιτικούς δεσμούς με αυτή, να αρνούνται να καλύψουν τα περιστατικά αυτά. Πρακτορεία τύπου μπλοκάρουν τη ροή πληροφοριών.

Ξένη είμαι παντού, σαν πρόσφυγας

Της Μαρίας

Ξένη είμαι, παντού, πρόσφυγας, γιατί η πατρίδα μου έτυχε να είναι η Ελλάδα φίλε οι προπαππούδες μου ξεριζώθηκαν από τη Σμύρνη το 22, και εγώ είμαι η τρίτη γεννιά προσφύγων εδώ, στον Πειραιά, από μικρή ήξερα και ένιωθα ό,τι δεν ανήκω εδώ, δεν ανήκω πουθενά, απλά γούσταρα που υπάρχω, γούσταρα που υπάρχουμε εδώ, εδώ που μας φέρανε, δεν είμαστε από δω όμως. οι πρόσφυγες δεν είμαστε από πουθενά, είμαστε από παντού γιατί θα μπορούσαμε να βρεθούμε παντού.

Πως γίνεται ένας άνθρωπος να νιώσει τι σημαίνει να είσαι ξένος σαν πρόσφυγας αν δεν το έχει βιώσει; αν δεν έχει ζήσει τον ξεριζωμό; Κι όμως γίνεται, γίνεται αν έχεις ακούσει τις διηγήσεις και αν εκείνη την ώρα νιώσεις πως απλά τυχαίνει να βρίσκεσαι εκεί που είσαι ενώ θα μπορούσες να βρισκόσουν αλλού, οπουδήποτε, αυτή είναι η μαγεία, να μπορείς να το νιώσεις, να το νιώσεις βαθιά σαν να υπήρχει πάντα μέσα σου ακόμα κι αν δεν το ήξερες.

Πιστοποιητικό κυβερνητικών φρονημάτων

Όταν κάποτε χτύπαγε η πόρτα κι ο αστυφύλακας σε καλούσε στο τμήμα  ''δι' υπόθεσίν σας'', ήξερες περί τίνος επρόκειτο.
     Κάτι ''λάθος'' θα είχες πεί, ή κάποια ''λάθος'' εφημερίδα θα είχες διαβάσει.

     Ήταν η ίδια εποχή που για να διοριστείς στο Δημόσιο ή και σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις, έπρεπε να προσκομίσεις ''πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων''.

     Σε δύσκολες εποχές, ήταν δυστυχώς λανθασμένες πρακτικές, που στο μόνο που βοήθησαν ήταν να αργήσει η ''εθνική συμφιλίωση'', και ο κοινωνικός διχασμός να καθυστερήσει την ανάπτυξη αυτού του τόπου, πράγμα που κατά κύριο λόγο πληρώνουμε σήμερα.

     Φαίνεται όμως ότι η σημερινή Αριστερά, και ειδικά κάτι ''ξέφτια'' της, τύπου ΔημΑρ, και κάτι ψευτοσοσιαλιστές τύπου ΠαΣοΚ, τίποτα δεν διδάχθηκαν από τα δικά τους παθήματα.
     Αντιθέτως μάλιστα ζήλεψαν την δόξα του παλιού εκείνου καθεστώτος, και θέλουν να την...
επαναφέρουν, ''βελτιωμένη'' μάλιστα και επαυξημένη!
     Κοινωνικός ρεβανσισμός;  Ηλιθιότητα; Καιροσκοπισμος;  Μάλλον όλα μαζί!

     Επιμένουν λοιπόν στην κατάθεση του λεγόμενου ''αντιρατσιστικού'' και στην πραγματικότητα πλήρως φασιστικού νομοσχεδίου.
     Με σκοπό να ποινικοποιήσουν τί;

Το τυρί και η φάκα


Του Λευτέρη Ριζά


Μεγάλη ταραχή και περίσσιο παγκόσμιο ενδιαφέρον για το τι δεν έγινε στην Ελλάδα Για το τι γίνεται σε βάρος της χώρας και του λαού της όλοι καλά τα βρίσκουν. Κατανοούν βέβαια, λυπούνται, αλλά δεν γινότανε διαφορετικά. Αλλά, από εκεί και πέρα τους ενδιαφέρει  πρωτίστως το τι δεν κάνουμε, σε ποια πράγματα τους «παρακούμε». Που δεν συμμορφωνόμαστε ακριβώς με τα όσα μας παραγγέλνουν. Η «διαπαιδαγώγηση» μας έτσι ώστε να είμαστε υπάκουοι, πειθήνιοι, σε ό,τι αποφασίζουν για  εμάς – και όλους τους λαούς – ανήκει στις προτεραιότητες τους.

Αριστερά: κρίση συνιστωσών ή συνιστώσες της κρίσης;

Αναντίστοιχα της συγκυρίας τα περισσότερα αριστερά μορφώματα

Του Δημήτρη Πατέλη


Ολο και πιο αισθητές γίνονται στον απλό λαό -και σε όσους έχουν ακόμα την ικανότητα να αφουγκράζονται την αγωνία του- οι μονομέρειες, οι αγκυλώσεις και η ανεπάρκεια-αναντιστοιχία με την εποχή και τη συγκυρία ποικίλων μορφωμάτων της Αριστεράς, κληροδοτημάτων και καταλοίπων άλλων εποχών.
Μονομέρειες που απολυτοποιούνται μεταφυσικά, προσλαμβάνοντας τραγελαφικές διαστάσεις στα λόγια και τα έργα κάποιων επιγόνων τού πάλαι ποτέ επαναστατικού κινήματος...
Η κρισιακή συγκυρία προβάλλει ως φάσμα δυνατοτήτων δημιουργικής-επαναστατικής επίλυσης των αντιφάσεων από ένα αντίστοιχο των περιστάσεων υποκείμενο-κίνημα, από ένα μέτωπο σωτηρίας του λαού και ανάπτυξης της κοινωνίας, είτε αδράνειας και αναντίστοιχων παρεμβάσεων με αμφίβολα έως καταστροφικά αποτελέσματα, μιας και η πρωτοβουλία των κινήσεων και η κυριαρχία στους συσχετισμούς των δυνάμεων παραδίδονται εκ των πραγμάτων στις καθεστωτικές και αντεπαναστατικές δυνάμεις. Η εμπλοκή του υποκειμένου και η όλη εκτύλιξη της δραστηριότητας δεν συνιστούν μια γραμμική και απρόσκοπτη εξελικτική διαδικασία.

Γαμημένος εθνομηδενισμός


Τις θέσεις της Μαρίας Ρεπούση  σχολίασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Πέτρος Τατσόπουλος.

Γάμησέ τα Πέτρο...
Γάμησέ τα και άστα...

Μαρία Ρεπούση: εξάμβλωμα αυθάδειας

Η «ιστορικός» Μαρία Ρεπούση θα καταγραφεί στην ιστορία σαν εξάμβλωμα αυθάδειας: ΟΧΙ τόσο διότι είναι διατεταγμένη «ιστορικός» (επιδοτούμενη μαζί με άλλους από «εστίες» του Σόρος) με στόχο να παραχαράξει και να αλλοιώσει την ελληνική ιστορία, αλλά για τις υστερικές εμμονές της…
Μετά τους «συνωστισμούς» και CIA, καθώς και τις υστερικές εμμονές της που αρνούνται τη γενοκτονία των Ποντίων, τώρα έβγαλε άλλη στριγκιά κραυγή: «Ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος»!!!


Εάν ήταν πραγματικά Ιστορικός και όχι «ιστορικός» υπηρεσίας, θα γνώριζε τη διαλεκτική της Ιστορίας: Οι ιστορικοί Θρύλοι δεν είναι μύθοι. Στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα φορτισμένα συγκινησιακά, ίσως και με κάποια «μυθολογική» υπερβολή, μεταφερόμενα από γενιά σε γενιά μέσω της προφορικής παράδοσης.

Να πάει να γαμηθεί ο Μάης του ’68. Πολεμήστε τώρα !!!

Του Άρη Χατζηστεφάνου

Κι αν ήταν σήμερα 1968; Βασανιστήρια, παρακράτος, κυνήγι μαγισσών εναντίον της αριστεράς και ο Πάγκαλος... στα χαρακώματα.
Η επέτειος μιας επετείου είναι πολύ μεγάλο πράγμα. Για τη συμπλήρωση 45 χρόνων από το Μάη του 68, λοιπόν, σκεφτήκαμε να μην ανατρέξουμε στα γεγονότα εκείνης της χρονιάς αλλά στην αποτύπωσή τους από τα μέσα ενημέρωσης και τους πνευματικούς ταγούς κάθε εποχής.
Τα αφιερώματα σε ιστορικές επετείους, έλεγε ένας παλιός κανόνας από τα περιοδικά της δεκαετίας του ’80 και του ’90, «πουλάνε» όταν η χρονολογία τους διαιρείται με το πέντε. «Πουλάνε» όμως ακόμη περισσότερο όταν διαιρείται με το δέκα. Ένα αφιέρωμα για το Μάη του ’68, λόγου χάρη, έπρεπε να πέσει στο 1998 ή στο 2008 ενώ μια μικρότερη αναφορά μπορούσε να γίνει το 2003 και το 2013.

Η αριστερά είναι ηλίθια

Μολονότι ο αριστερός (ως άτομο) είναι κατά κανόνα πολιτικά πιο εύστροφος από τον δεξιό, η αριστερά όμως (ως χώρος) είναι πενήντα φορές πιο ηλίθια από το χώρο της δεξιάς.
Η δεξιά πάντοτε ένωνε τις δυνάμεις της και εκφραζόταν από ένα χώρο, μέσω του οποίου επιδίωκαν οι συμμετέχοντες να πετύχουν όσα περισσότερα μπορούν που να συμφωνούν με την ιδεολογία τους. Έτσι ο βασιλικός, ο χριστιανοδημοκράτης, ο χουντικός και ο νεοφιλελεύθερος είναι όλοι μαζί σε έναν χώρο και προσπαθούν μέσω αυτού να ικανοποιήσουν τα ιδεολογικά προτάγματά τους. Προφανώς δεν ταυτίζονται ιδεολογικά ο χουντικός κι ο νεοφιλελεύθερος, αλλά μπροστά στην επίτευξη επιμέρους νικών ανέχονται ο ένας τον άλλον και προχωρούν μαζί.
Γιατί χώρια δεν θα μπορούσαν. Μόνο μαζί μπορούν να 'χουν την πλειοψηφία και να περνούν αυτά που θέλουν.

H τρομοκρατία των Διακοσίων

Διακόσιοι άνθρωποι, οι επονομαζόμενοι διαδηλωτές- και όχι φυσικά πολίτες με δικαιώματα γιατί τα μόνα δικαιώματα που απέμειναν στους κατοίκους της χώρας είναι αυτά της απάθειας και της απραξίας, καταφέρνουν και παραλύουν σε καθημερινή βάση ολόκληρη την πρωτεύουσα από το Πέραμα ως τη Βάρη και από το Φάληρο ως τον Α. Στέφανο και ακόμα παραπέρα ως εκεί που φτάνει η φωνή της επιχειρηματικής ενημέρωσης, με τις ενοχλητικές διαμαρτυρίες τους .
Ούτε εκατόν ενενήντα εννιά,ούτε διακόσιοι ένας. Διακόσια κεφάλια  μέτρησε το καθεστώς του Δένδια, διακόσιοι ισχυρίζεται πως είναι ο «κεφαλάς» Πρετεντέρη , «οι διακόσιοι ,οι διακόσιοι!! » αναπαράγουν από τα ξημερώματα ως τα μαύρα μεσάνυχτα τα φερέφωνα στα διάφορα hot spot της επιχειρηματικής ενημέρωσης. Καμιά πρωτοτυπία όταν πρέπει η προπαγάνδα του καθεστώτος να φτάσει και στο πιο απομακρυσμένο σαλόνι.

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Η Αεροπορία βομβαρδίζει, το Πεζικό καταλαμβάνει και ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει τη δεξίωση

Υπάρχει ένα γνωμικό στο στρατό, καυστικό για το Πολεμικό Ναυτικό που τηρεί με τη μεγαλύτερη ευλάβεια από όλους την εθιμοτυπία του. Το γνωμικό ισχυρίζεται ότι «η Αεροπορία βομβαρδίζει ένα μέρος, στη συνέχεια το Πεζικό το καταλαμβάνει, κι έρχεται στο τέλος το Ναυτικό να οργανώσει τη δεξίωση». Όλο και περισσότερο τους τελευταίους μήνες ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βαλθεί να επιβεβαιώσει το γνωμικό, αναλαμβάνοντας το ρόλο του Πολεμικού Ναυτικού. Ήρθε το ΠΑΣΟΚ το 2010 να βομβαρδίσει τον τόπο. Στη συνέχεια, το 2012, η ΝΔ τον κατέλαβε. Έτσι, έφτασε τώρα πια η ώρα του ΣΥΡΙΖΑ. Για να στήσει τη δεξίωση.

Η αντιπολίτευση των εναγκαλισμών

Το καλοκαίρι του 2012 τέλειωσαν οι ψευδαισθήσεις. Είχε ήδη εκδοθεί πιστοποιητικό θανάτου για το κίνημα των πλατειών, το οποίο δεν ανέκαμψε όσες προσπάθειες κι αν έγιναν μέσα στη χρονιά. Το μεσοπρόθεσμο με το PSI τέλειωσαν τα ασφαλιστικά ταμεία και τους μισθούς, συμπαρασύροντας το ημιθανές εργατικό κίνημα κι αυτό στην ανυπαρξία. Το παρανοϊκό -σχεδόν εμφυλιοπολεμικό- προεκλογικό σκηνικό ελάχιστους πτόησε και όλοι λούφαξαν αφήνοντας τις τύχες του στην κάλπη. Η γκαστρωμένη γέννησε ένα τερατόμορφο πλάσμα με τρία κεφάλια. Η πανίσχυρη και τερατόμορφη αντιπροσώπευση νίκησε.

Η τρομοκρατία της παγκοσμιοποίησης

Η εκατόμβη στο Μπαγκλαντές και τα άπλυτα των πολυεθνικών ρουχισμού

Του Βιτζέι Πρασάντ 

Την Τετάρτη 24 Απριλίου, μια μέρα αφότου οι αρχές είχαν ζητήσει από τους ιδιοκτήτες του να εκκενώσουν το εργοστάσιο υφαντουργίας το οποίο απασχολούσε σχεδόν τρεις χιλιάδες εργάτες, το κτήριο κατέρρευσε. Το κτήριο Ράνα Πλάζα, που βρισκόταν στο προάστιο της Ντάκας, Σαβάρ, παρήγαγε ρούχα για τη βιομηχανία ένδυσης που εκτείνεται από τα βαμβακοχώραφα της Νοτίου Ασίας και, μέσω των εργατών του Μπαγκλαντές και των γαζωτικών μηχανών τους, φτάνει στα καταστήματα της Δύσης. Εδώ ράβονταν ρούχα για διάφορες ακριβές φίρμες, όπως και ρούχα που προορίζονταν για τα σατανικά ράφια των Γουόλ Μαρτ. Καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές, τα σωστικά συνεργεία έχουν διασώσει δύο χιλιάδες ανθρώπους, πράγμα που σημαίνει ότι πάνω από 300 είναι νεκροί, με προοπτική ο αριθμός τους να αυξηθεί κι άλλο. Αξίζει να αναφερθεί πως ο αριθμός των νεκρών στη φωτιά του εργοστασίου υποκαμίσων Τράιανγκλ, στη Νέα Υόρκη το 1911, ήταν 146. Αυτό σημαίνει ότι, ήδη, ο αριθμός των νεκρών στο Μπαγκλαντές είναι διπλάσιος απ’ αυτόν της Νέας Υόρκης. Ας σημειωθεί ότι το νέο «ατύχημα» συνέβη μόλις 5 μήνες μετά την πυρκαγιά στο υφαντουργείο του Μπαγκλαντές Ταζρίν, στις 25/11/2012, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 120 εργάτες.

Σαν σήμερα Γλέζος και Σάντας, κατέβασαν τη γερμανική σημαία

Σαν σήμερα Γλέζος και Σάντας, κατέβασαν τη γερμανική σημαία
 
Στα τέλη Μαΐου του 1941 είχε συμπληρωθεί ένας μήνας από την παράδοση της Αθήνας στους Γερμανούς, που ολοκλήρωναν τις επιχειρήσεις τους στην Ελλάδα με την κατάληψη της Κρήτης.
Ο Μανώλης Γλέζος (9/9/1922) και ο Λάκης Σάντας (22/2/1922) ήταν δύο νεαροί φοιτητές, που δάκρυζαν, όπως και χιλιάδες Αθηναίοι, βλέποντας τη γερμανική σβάστικα να κυματίζει στην Ακρόπολη. Το χιτλερικό σύμβολο προκαλούσε την ελληνική υπερηφάνεια. Έπρεπε, λοιπόν, να κατέβει…

Τι κόμμα;

Του Λευτέρη Ριζά

Στο ερώτημα αυτό η «επίσημη» απάντηση είναι : πολυτασικό και πολυσυλλεκτικό. Δημοκρατικά οργανωμένο, κόμμα των μελών και όχι των στελεχών και της κομματικής γραφειοκρατίας (2)

                Για να εξετάσουμε αρχικά τι σημαίνει ή τι εννοούμε όταν λέμε ότι το  κόμμα είναι ή πρέπει να γίνει  «πολυτασικό» και «πολυσυλλεκτικό». Ποιες και πόσες τάσεις μπορούν να συνυπάρχουν μέσα σε ένα αριστερό κόμμα – όπως επίσης και σε ένα αστικό – που να του  εξασφαλίζουν ικανότητα αποτελεσματικής πολιτικής δράσης και ταυτόχρονα μια συνοχή και σταθερότητα στην πολιτική επιρροή του;

           Γενικά λέγοντας «τάση» εννοούμε έναν κοινό ιδεολογικό προσανατολισμό μιας ομάδας προσώπων. Ο κοινός αυτός προσανατολισμός, η τάση, μπορεί να αφορά τις τέχνες, τη φιλολογία, τη φιλοσοφία και φυσικά την πολιτική. Μπορεί να συγκροτεί  μια πολιτική κίνηση ή να βρίσκεται μέσα σε ένα κόμμα. Αν η τάση αυτή αποκτήσει δυναμική τότε μπορούμε να μιλάμε για ιδεολογικό, πολιτικό, κλπ «ρεύμα».

Una faccia una razza


ΓΑΠ - ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ - ΣΑΜΑΡΑΣ

Η ράτσα μας είναι εκείνη των κυρίαρχων... Είμαστε διαφορετικοί από τις κατώτερες ράτσες...

«Η ράτσα μας είναι εκείνη των κυρίαρχων.
Εμείς είμαστε θεϊκά όντα σ’ αυτό τον πλανήτη.
Είμαστε διαφορετικοί από τις κατώτερες ράτσες, όσο διαφορετικές είναι αυτές οι ράτσες σε σχέση με τα έντομα.
Οι άλλες ράτσες είναι σαν τα ανθρώπινα περιττώματα [σημ. τα σκατά, στα απλά ελληνικά].
Ο δικός μας προορισμός είναι να...
βασιλεύουμε σ’ αυτές τις κατώτερες ράτσες.»
Menachem Begin
(πρωθυπουργός του Ισραήλ από το 1977 μέχρι το 1983)




 * Στη φωτογραφία ο παλιός σιωνιστής στο κάδρο και μπροστά ο σημερινός ηγέτης των σιωνιστών και "σύντροφος" του Γιωργάκη Παπανδρέου στη “Σοσιαλιστική” Διεθνή…

"Το 2012 .. Γυρίζουμε στην ανάπτυξη"



Γάτα ο "οικονομολόγος"... Πιάνει πουλιά στον αέρα!!!

Ανάρτηση από: http://kepparou.blogspot.gr

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Η Ελλάδα δεν αντέχει τις χειραγωγήσεις

Του Μιχάλη Χαραλαμπίδη
Ο νέος ιστορικός κύκλος θέλει διαφανείς, καθαρές και αυθεντικές ταυτότητες. Η Ελλάδα δεν αντέχει τις χειραγωγήσεις και τις ιδεολογίες που είναι ξένες με το Ελληνικό γίγνεσθαι και την Ελληνική Ταυτότητα. Η νέα πολιτική οφείλει να καθαρίσει αυτό το γκρίζο και ανήθικο τοπίο. Τόσο ο φιλοκεμαλισμός όσο και ο φιλοναζισμός είναι ξένοι με την Ελληνικότητα.
Δεν μπορείς να είσαι Αντιρατσιστής και Φιλοκεμαλικός ή Αντικεμαλικός και Φιλοναζιστής ή ανεκτικός προς αυτές τις δύο ιδεολογίες.

Ιταλοί μπάτσοι την κοπανάνε από την πλατεία Verdi της Bologna

Όταν οι μπάτσοι δεν έχουν χημικά είναι αλλιώς τα πράγματα....



Δουλέμποροι διαφημίζονται στη "χρυση ευκαιρία" και διαφημίζουν κάτι αφεντικά, ένα κι ένα


Είσαι δουλέμπορος; Διαφημίσου τώρα στην Χρυσή Ευκαιρία μαζί με τις εταιρίες που θέλουν σκλάβους... για περίμενε ... και η ΠΑΣΕΓΕΣ στη λίστα;

Κοίτα να δεις... και τα "μικρά αφεντικά" κουφάλες είναι... πέφτω από τα σύννεφα..


Ανάρτηση από: https://www.facebook.com/pages/Risinggalaxy

Χάρβαρντ...

Του Νίκου Μπογιόπουλου



Ανάρτηση από: http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/

Μ. Μπακούνιν – Π. Κροπότκιν


Ὄψεις τῆς ἀναρχικῆς θεωρίας στήν ρωσσική σκέψη τοῦ 19ου αἰώνα

Του Δημήτρη Μπαλτά

Ἡ θεωρία τοῦ ἀναρχισμοῦ (= ἐπαναστατικοῦ σοσιαλισμοῦ) ἀποτελεῖ ἕνα ἰδιαίτερο κεφάλαιο τῆς Ἱστορίας τῆς ρωσσικῆς φιλοσοφικῆς σκέψεως. Ἀπό μεθοδολογικῆς πλευρᾶς, ὁ Ν. Μπερντιάγιεφ (1874-1948) προτείνει τήν διάκριση τοῦ ἀναρχισμοῦ ἀπό τήν ἀναρχία, ὅταν γράφει ὅτι «ὁ ἀναρχισμός εἶναι ἀντίθετος ὄχι στήν τάξη, στή δομή, στήν ἁρμονία, ἀλλά στήν ἐξουσία, στή βία, στήν αὐτοκρατορία τοῦ Καίσαρα». Ἡ ἀναρχία εἶναι χάος καί δυσαρμονία, δηλαδή ἀσχήμια» (Βλ. Δ. Μπαλτᾶς, Ρῶσσοι φιλόσοφοι, 19ος-20ός αἰ., Ἐκδόσεις Σαββάλας, Ἀθήνα 2002, σ. 112). Πέρα ἀπό τήν διάκριση αὐτή μέ τήν ὁποία μπορεῖ νά συμφωνήσει ἤ νά διαφωνήσει κανείς, εἶναι γεγονός ὅτι μεγάλοι εἰσηγητές τῶν ἀναρχικῶν θεωριῶν ἦσαν οἱ Ρῶσσοι πρίγκηπες Μιχαήλ Μπακούνιν (1814-1876) καί Πιότρ Κροπότκιν (1842-1921), οἱ ὁποῖοι παρουσιάζουν ὁμοιότητες, ἀλλά καί διαφορές στίς ἀντιλήψεις τους (Βλ. γενικῶς Δ. Μπαλτᾶς, Σταθμοί τῆς ρωσσικῆς φιλοσοφίας, Ἐναλλακτικές Ἐκδόσεις, Ἀθήνα 2007, σσ. 55-58).

Πιρουέτες με φόντο ένα αντιρατσιστικό νομοσχέδιο "ΦΑΝΤΑΣΜΑ"!

Του Θανάση Ρούπα

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΤΥΡΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗ ΦΑΚΑ;
 
Η κυρίαρχη ειδησεογραφία μεταδίδει σε δραματικούς τόνους ότι έληξε χωρίς συμφωνία η συνάντηση (Δευτέρα 27/5) των τριών μνημονιακών συνεταίρων Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη, η οποία είχε ως επίκεντρο το περίφημο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο «φάντασμα», με το οποίο, προς δόξαν του παραλόγου, ασχολούνται οι πάντες, χωρίς, όμως, ουδείς να το γνωρίζει ούτε, ίσως, ο ίδιος ο Αντ. Ρουπακιώτης!
Μάλλον είναι προφανές ότι οι δυνάμεις του βρώμικου κυβερνητικού τόξου επιχειρούν να στήσουν μεταξύ τους, με αφορμή το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο «φάντασμα», διαχωριστικές γραμμές, τις οποίες να καταστήσουν κυρίαρχες γενικότερα στην πολιτική ζωή, μεταθέτοντας και παραμερίζοντας όσο είναι δυνατόν το θεμελιώδη άξονα αντιπαράθεσης μνημόνιο και προοδευτική ανατροπή του, μέσα στον οποίο τα κυβερνητικά συνεταιράκια αλλά και η Χρυσή Αυγή του αντεργατικού βάθους, αισθάνονται απελπιστικά άβολα.

Προ και μετά ΔΝΤ...


Ευχαριστώ τον φίλο Ανδρέα Ι.

Η Ελλάδα σήμερα!!!


Ανάρτηση από: http://www.aoristies.gr

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Εθνικωλογικόν Εκδοτικόν Σημείωμα Μαΐου (ΕΝΩΣΙΣ)

Του Βάσου Φτωχόπουλου


Ας μην έχουμε αυταπάτες. Η κυβέρνηση, όπως και ο ξένος παράγοντας, έχουν λυσσάξει και θέλουν πάση θυσία να τελειώνουν με το Κυπριακό, όπως έχουν τελειώσει και με την οικονομία. Εκεί που πολλοί πίστευαν πως η κυβέρνηση θα ασχοληθεί ΜΟΝΟ με την οικονομία, ώστε να προσπαθήσει να πείσει τον κυπριακό λαό για την ορθότητα των επιλογών της, κατέφθασαν οι 77 σελίδες του Ντάουνερ και ανατίναξαν τις διακοπές του λαού στον αέρα.
Τώρα δεν χωράει καμιά αμφιβολία πως το τρίπτυχο «ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΚΥΠΡΙΑΚΟ-ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ» είναι ένα πακέτο και για την κυβέρνηση και για τους ξένους. Τώρα πότε και πώς θα μας σερβίρουν αυτό το πακέτο, μένει να το δούμε. Ήδη όμως πολλοί παράγοντες της κυβέρνησης μιλούν ανοικτά για μεγάλες εξελίξεις το φθινόπωρο, οπότε δεν μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι.

Κοινοτισμός, τό ἔργο τοῦ Κωνσταντίνου Καραβίδα καί οἱ συγγενεῖς προσεγγίσεις

Παρουσίαση του βιβλίου του Μ. Μελετόπουλου για τον Κοινοτισμό και τη συμβολή του Κων/νου Καραβίδα από τον Σπύρο Κουτρούλη

Του Σπύρου Κουτρούλη

Σε μια από τις τελευταίες του συνεντεύξεις ο αρχιτέκτονας Άρης Κωνσταντινίδης  θα ομολογήσει ότι από πολύ νεαρή ηλικία,  θαύμαζε  τον Κ. Καραβίδα, για την σπιρτάδα του πνεύματός του, την απλότητα, την καλλιέργεια, την καλοσύνη του.
Ο Κ. Δημαράς στην «Ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας» έχει περιλάβει μια σύντομη επαινετική αναφορά στον Κ. Καραβίδα, γεγονός που αποδεικνύει ότι τον ξεχωρίζει όχι μόνο ως κοινωνικό επιστήμονα  αλλά και ως  τεχνίτη του λόγου.
Το έργο του Μ. Μελετόπουλου, άρτιο, προσέγγισε ολοκληρωμένα όλες τις πτυχές του πολυσύνθετου έργου του Κ. Καραβίδα. Επιπρόσθετα είναι επιστημονικά έγκυρο, τίμιο προς τον αναγνώστη  και είναι γραμμένο σε ύφος γλαφυρό και σαφές, ώστε κάνει άμεσα προσιτές τις σκέψεις του. Έχει συνεπώς  όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για να ωθήσει  τον στοχασμό μας να σκεφτεί όχι μόνο για έναν αναμφισβήτητα σημαντικό στοχαστή, αλλά και για την κρίσιμη σημασία που  λαμβάνει σήμερα ο κοινοτισμός για την ελληνική κοινωνία.

κ. Ρεπούση ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! (κάτι που κανείς δεν πρόσεξε… ως συνήθως)



(*Ακολουθεί ένα μικρό κομμάτι για το ΠΩΣ γράφεται η Ιστορία…ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ θα καταλάβετε πολλά!)

Πέρα από την ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ για όλο τον ελληνισμό, που εσείς κινητοποιείτε με τις “προσωπικές σας γνώμες” (κατά το κόμμα σας) απέναντι σε Μικρασιάτες και Πόντιους, χτες μας κάνατε τη μεγαλύτερη αποκάλυψη, για το πως λειτουργεί το σύστημα εξουσίας.

Λέτε επί λέξη. “Ας κάνει ο καθένας ότι μπορεί με συναδέλφους, πολιτικά κόμματα (ως εδώ καλά!) και… ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.” (!!!)

Οκ το καταλάβαμε το υπονοούμενο… αν και μας γεννούνται αρκετά ερωτηματικά, αλλά δεν είναι ώρα να τα θέσουμε.

Αχρηστηνομία


Ανάρτηση από: http://yannis-ioannou.com

Ο Άρης Βελουχιώτης, ο Εμιλιάνο Ζαπάτα...και το κολέγιο Ήτον

Ένας μικρός σάλος ξέσπασε μόλις βγήκε στη δημοσιότητα το παραπάνω θέμα εξετάσεων που έβαλε το κολέγιο Ήτον σε 13χρονους μαθητές του, που διαγωνίζονταν για το ποιος από αυτούς θα πάρει υποτροφία για τις σπουδές του.

Το κολέγιο αυτό είναι από τα πιο παραδοσιακά και φημισμένα κολέγια της ελίτ σε παγκόσμιο επίπεδο, και από εκεί υποτίθεται ότι βγαίνουν πολλοί από τους "μελλοντικούς ηγέτες της άρχουσας τάξης"(άλλωστε, μόνο η άρχουσα τάξη μπορεί να στέλνει τα παιδιά της εκεί, μιας και το Ήτον χρεώνει πάνω από 30.000 το χρόνο ως δίδακτρα).

Καληνύχτα Ελλάδα


Ευχαριστώ τον φίλο Ηλία Κ.

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Κομαντάντε Μάρκος: «Το χάος θα έρθει από τους κάτω»


ΜΕΞΙΚΟ Επειτα από δίχρονη απουσία ο υποδιοικητής Μάρκος των Ζαπατίστας απηύθηνε ένα ανακοινωθέν για το 2013 που, αν και γράφτηκε στη μεξικανική ζούγκλα, νομίζεις ότι έρχεται από δίπλα μας

Επιμέλεια: Κορίνα Βασιλοπούλου
«Το χάος θα έρθει από κάτω» προειδοποιεί ο ηγέτης των Ζαπατίστας, υποδιοικητής Μάρκος, στο πρώτο ανακοινωθέν της χρονιάς. Ο «σουμπκομαντάντε», ύστερα από μια σχετικά διακριτική παρουσία τα δύο τελευταία χρόνια, αύξησε τις δημόσιες παρεμβάσεις του στα τέλη του 2012, οπότε και ανακοίνωσε μια σειρά πολιτικών, ειρηνικών πρωτοβουλιών στα εδάφη του Τσιάπας και όχι μόνο.
Το ανακοινωθέν του Μάρκος, το οποίο δημοσιεύθηκε στη μεξικανική εφημερίδα «La Jornada» φαίνεται πως ήρθε ως απάντηση στην πρωτοβουλία που εξήγγειλε ο νέος πρόεδρος του Μεξικού Ενρίκε Πένια Νιέτο για την «καταπολέμηση της φτώχειας». Το κείμενο, που έχει τίτλο «Εμείς και αυτοί», είναι γραμμένο με τη μορφή μονόλογου των ισχυρών της Γης απέναντι σε έναν φανταστικό συνομιλητή και καταλήγει με το σύνθημα/προειδοποίηση «Μαριτσιβέου»: «Εκατό φορές θα νικήσουμε», όπως σημαίνει στη γλώσσα των Ινδιάνων Μαπούτσε της Χιλής.

Κοιτούν αριστερά, στρίβουν δεξιά;


Του Μιχάλη Χατζηπέτρου

Με έκπληξη είδαμε πως στους εισηγητές του περιβόητου χρηματοοικονομικού φόρουμ της Θράκης περιλαμβάνεται και ο κ. Σταθάκης, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που θεωρείται ως ένας εκ των πιο σοβαρών που διαθέτει για θέματα οικονομίας. Με το εν λόγω φόρουμ είχαμε ασχοληθεί στη Ρήξη πριν από ένα χρόνο. Σε τότε άρθρο της, η Ε. Γραικού, με βάση τα λίγα στοιχεία που είχαμε στη διάθεσή μας, προειδοποιούσε ότι το φόρουμ αυτό ενδέχεται να υπηρετεί σκοπούς νεοθωμανικής οικονομικής διείσδυσης στη Θράκη, σε συνδυασμό με την καταστροφική μνημονιακή πολιτική.

Έγγραφο «βόμβα» από Ρεπούση σε ΣΥΡΙΖΑ και μας "ζώνουν τα φίδια" φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ!!!


Έγγραφο βόμβα έγινε γνωστό με το οποίο η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση, ζητά από το ΣΥΡΙΖΑ να αντιδράσει για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο ώστε να μην περαστούν όσα έχει αποφασίσει, ως... Γενοκτονίες η Ελληνική Βουλή, δηλαδή της Μικράς Ασίας και των Ποντίων!

 Η κ.Ρεπούση ζητά καλεί την Επιτροπή Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ να παρακινήσει «συναδέλφους, πολιτικά κόμματα και δημοσιογράφους» να μην «περάσει» η...
-όπως τη χαρακτηρίζει- «προβληματική διάταξη που ποινικοποιεί την άρνηση των γενοκτονιών και των εγκλημάτων πολέμου»!


Ανάρτηση από:http://www.tokarfi.gr και: http://geromorias.blogspot.gr

Η επαναφορά της ευρωπαϊκής Αριστεράς

Του Κώστα Λαπαβίτσα


Η παγκόσμια κρίση του 2008 και πολύ περισσότερο η κρίση της Ευρωζώνης που ξέσπασε το 2010 βρήκαν την ευρωπαϊκή Αριστερά απροετοίμαστη. Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την κατάρρευση των ανατολικών καθεστώτων, αλλά και τριάντα χρόνια μέσα στην κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού, η Αριστερά ουσιαστικά δεν πίστευε πια ότι ολικές κρίσεις θα μπορούσαν να συμβούν σε ώριμες καπιταλιστικές κοινωνίες.
Τέτοια φαινόμενα ανήκαν στον αιματηρό 20ό και στον ξεχασμένο 19ο αιώνα. Στον 21ο αιώνα, το πολύ να συνέβαιναν στις αναπτυσσόμενες χώρες λόγω κακοδιοίκησης και θεσμικών αδυναμιών.
Στην Ευρώπη το μόνο πραγματικό ζήτημα ήταν η διαχείριση των κανόνων της αγοράς, με τρόπο ώστε τα εργατικά και λαϊκά στρώματα να αποσπούν κάποια οφέλη. Οσο για το σοσιαλισμό…
Το επιστέγασμα αυτής της παθητικότητας ήταν ο «ευρωπαϊσμός», ένα συνονθύλευμα αυθαίρετων θέσεων που πήρε τη διάσταση δόγματος. Η υπερβατική «Ευρώπη» ήταν ο χώρος της «μαλακής ισχύος» και της προστασίας των εργασιακών δικαιωμάτων, σε αντιδιαστολή με τον ανελέητο και πολεμοχαρή ιδιωτικό καπιταλισμό των ΗΠΑ.

27 Μάη 1963. Η ημέρα που ο Γρηγόρης Λαμπράκης έγινε αθάνατος

Σαν σήμερα απεβίωσε μετά τη δολοφονική επίθεση που δέχτηκε από τους παρακρατικούς της δεξιάς και του παλατιού, ο αγωνιστής γιατρός και βουλευτης της ΕΔΑ Γρηγόρης Λαμπράκης

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Πρόκληση για πολιτικούς με ραχοκοκαλιά

Του Χρήστου Γιανναρά


Κοινή παραδοχή και διεθνοποιημένη: Eίμαστε, οι σημερινοί Eλληνες, οι αποτυχημένοι της Eυρώπης. H αποτυχία μας πιστοποιείται και εκφράζεται νηφάλια και τεκμηριωμένα ή επιθετικά και χλευαστικά. Mε συμπόνια ή με χαιρεκακία. Aλλά είναι παραδοχή καθολική, παγιωμένη.
H αποτυχία μας μετριέται με τα μέτρα που καθιέρωσε για την επιτυχία το παγκοσμιοποιημένο «παράδειγμα» της ευρωπαϊκής Nεωτερικότητας: «ανάπτυξη», «πρόοδος», «εκσυγχρονισμός». Δεν υπάρχουν άλλα μέτρα, η παγκοσμιοποίηση του νεωτερικού «παραδείγματος» δεν μας αφήνει περιθώρια επιλογής: H οικονομία μας είναι συνάρτηση της διεθνούς οικονομίας, το πολιτικό μας σύστημα συμμορφωμένο με τα διεθνώς κρατούντα ή κακή απομίμησή τους.
Eχει σημασία να ξέρουμε αν αποτύχαμε εξαρχής ή καθ’ οδόν. Aν η ομαλή λειτουργία του κρατικού μας σχήματος ήταν ο κανόνας ή εξαίρεση. Aν ο Eλληνας κάποτε ένιωθε το κράτος δικό του, στην υπηρεσία των αναγκών του, ή το βίωνε και το βεβαίωνε πάντοτε αντίπαλο, μισητόν επίβουλο, απειλή αδικίας και υπονομευτή των ονείρων του.

Διαμαντοπούλου: Έχω ανάγκη την ταπείνωση

"Δεν γίνεται να κουνούν όλοι το χέρι σε όλους ποιοι δικαιούνται και ποιοι δεν δικαιούνται να μιλήσουν, γιατί εάν δεν έπαιρναν κάποιοι το βάρος όχι μόνο της επιλογής του να σωθεί η χώρα εκείνη τη στιγμή, αλλά και μεταρρυθμίσεων με πολύ μεγάλο κόστος, δεν θα μπορούσαμε σήμερα ούτε να σκεφτούμε τα περί success story που λέει ο Αντώνης Σαμαράς" τόνισε η Άννα Διαμαντοπούλου μιλώντας στην εκπομπή "Άλλη όψη" της κρατικής τηλεόρασης.
"Βεβαίως, λοιπόν, έχω ανάγκη και της ταπείνωσης και της εσωστρέφειας και να ξαναδώ όλα τα πράγματα από την αρχή, αλλά φυσικά και δικαιούμαι να μιλήσω για πράγματα για τα οποία πάλεψα", πρόσθεσε.


Όλη η χθεσινοβραδινή συναυλία "Ενάντια στην εξόρυξη χρυσού, που ΔΕΝ θα γίνει ΠΟΤΕ"

Αυτό που ζήσαμε εχθές ήταν μοναδικό, ανεπανάληπτο. Αυτό που μάθαμε όλο αυτό το διάστημα είναι πως η αλληλεγγύη είναι το μεγαλύτερο όπλο των λαών. Ευχαριστούμε από τα βάθη της ψυχής μας όλους τους αλληλέγγυους, τους καλλιτέχνες και τους απανταχού  συμπαραστάτες για την αλληλεγγύη τους. 
Απολαύστε την μοναδική αυτή συναυλία που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στις καρδίες μας.
Η βιντεοληψία είναι από την ομάδα Iosifsk και οι φωτογραφίες του Μάριου Λώλου



Ναόμι Κλάιν: Ο μεγαλύτερος φόβος του συστήματος είναι η αντίσταση

Η Ναόμι Κλάιν, ακτιβίστρια και συγγραφέας του διάσημου «Δόγματος του Σοκ» στο πλαίσιο επίσκεψής της στην Αθήνα παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Στέλιο Κούλογλου. Η συγγραφέας και δημοσιογράφος ανέφερε ότι υπό την επήρεια του σοκ οι χώρες που το βιώνουν χάνουν την εθνική τους κυριαρχία, κάτι που όπως σχολιάζει συνέβη και στην Ελλάδα. Επεσήμανε ότι στις μέρες μας οι κυβερνήσεις έχουν γίνει οι λομπίστες των πολυεθνικών, ενώ χαρακτήρισε παράλογη την πρόθεση της κυβέρνησης να πουλήσει κάθε επικερδή επιχείρηση σε περίοδο ύφεσης, όταν είναι... 

βέβαιο ότι οι συμφωνίες θα είναι οι χειρότερες που θα μπορούσε κάθε χώρα να πετύχει. Υπογράμμισε τέλος ότι ο ευρωπαϊκός νότος θα πρέπει να συγκροτήσει κοινό μέτωπο απέναντι στους δανειστές.

Σ.Κ.: Αν ξαναγράφετε το Δόγμα του Σοκ, θα είχατε ειδικό κεφάλαιο για την ελληνική περίπτωση;


Ν.Κ.: Θα υπήρχε ένα ειδικό κεφάλαιο για την Ελλάδα, ίσως όλο για τον ευρωπαϊκό νότο. Αλλά ο στόχος μου δεν ήταν το βιβλίο απλώς να καταγράψει την ιστορία  αλλά να γίνει ένα εργαλείο ώστε να μπορέσουμε να προβλέψουμε το επόμενο σοκ. Έτσι άλλωστε τελειώνει και το βιβλίο : «Πότε θα δούμε το επόμενο σοκ;». Έχουμε ένα οικονομικό μοντέλο που δημιουργεί από μόνο του κρίσεις .  Εάν έγραφα λοιπόν ένα βιβλίο τώρα θα ήταν για την Ελλάδα.  Η κρίση εδώ χρησιμοποιήθηκε για να λεηλατήσουν την χώρα και να καταστρέψουν τα κοινωνικά κινήματα και τις κοινωνικές κατακτήσεις.

Η ελευθερία του (λασπο)-Λόγου στο διαδίκτυο

Του Τάκη Φωτόπουλου


ο προηγούμενο άρθρο προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις τόσο από την ψευτοδιεθνικιστική «Αριστερά», που έχει βέβαια κάθε λόγο να αποπροσανατολίζει για τον δήθεν φασιστικό κίνδυνο όταν τα λαϊκά στρώματα συνθλίβονται από την παγκοσμιοποίηση, όσο και από τους «αντιεξουσιαστές και αμεσοδημοκράτες της συμφοράς». Και εάν μεν κάποιοι από την Αριστερά, έστω ανώνυμα στο διαδίκτυο —που βέβαια δεν είναι η καλύτερη μορφή διαλόγου γιατί η ανωνυμία δημιουργεί και ένα είδος ανευθυνότητας προσπάθησαν καλόπιστα να αντεπιχειρηματολογήσουν, δεν συνέβη το ίδιο και με κάποιους «ελευθεριακούς» που εξαπέλυσαν εκστρατεία λάσπης, συνοδευόμενη από ανάλογο υβρεολόγιο, στο πάντα φιλόξενο για προσωπική λασπολογία Αthens Indymedia. Ούτε βέβαια ήταν έκπληξη ότι στο πρόσωπό μου μπόρεσαν να ταυτοποιήσουν τόσο τον... φασισμό όσο και τον κομουνισμό! Δεν θα σταθώ όμως εδώ σε χαρακτηρισμούς και σχόλια που ανήκουν σαφώς στoν χώρο της πολιτικής αγυρτείας, που ακόμη και το πιο κίτρινο έντυπο δεν θα δημοσίευε, δεδομένου ότι και αυτά ακόμα υπόκεινται σε κάποιους δεοντολογικούς κανόνες.

Όταν μιλάνε για ανάπτυξη...


Ανάρτηση από: http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr

Μέσα στη φωτιά – Τα κρυμμένα θύματα της λιτότητας στην Ελλάδα



Η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίση. Μια κρίση όχι μόνο οικονομική. Εν μέσω της αυστηρής λιτότητας, η χώρα έχει κατακλυστεί από μια κρίση ασύλου, τα θύματα της οποίας δεν είναι άλλα παρά οι πλέον ευάλωτοι: οι Πρόσφυγες, -συμπεριλαμβανωμένων των ανηλίκων- που άφησαν τα πάντα πίσω στην χώρα τους, με στόχο να βρουν ασφάλεια.

Μάης '68. Μαρτυρίες των Κώστα Βεργόπουλου και Νίκου Κούνδουρου

Αυθόρμητο ξέσπασμα

Του Κώστα Βεργόπουλου

Ο Μάης του '68 δεν οργανώθηκε από καμιά πολιτική ούτε κομματική οργάνωση. Ηταν ένα αυθόρμητο ξέσπασμα από τα βάθη της γαλλικής κοινωνίας, που υπερέβαινε τις οργανώσεις, είτε μεγάλες και γνωστές είτε, ακόμη περισσότερο, μικρές αριστερίστικες ομαδοποιήσεις που ανθούσαν τότε. Ενώ εκ των άνω το πολιτικό κλίμα ήταν εφησυχαστικό και η γαλλική κοινωνία θεωρούνταν ότι βρισκόταν σε νάρκωση και πλήξη, εν τούτοις τη διέτρεχαν σαρωτικές διεργασίες ανατροπής, που φανερώθηκαν από τις πρώτες μέρες του Μάη. Τελικά, όλες οι οργανώσεις, είτε μεγάλες είτε μικρές, παρ' όλο που αντιστάθηκαν στη νεανική εξέγερση, σύρθηκαν από αυτήν και την ακολούθησαν, έστω και αν εκ των ένδον δεν έπαψαν να την υπονομεύουν σε κάθε της βήμα, αλλά και όσον αφορά τα πολιτικά διδάγματα που αντλήθηκαν εκ των υστέρων από αυτήν.