Το blog του Βύρωνα
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ
Τετάρτη 10 Απριλίου 2013
H δικτατορία τους μπορεί να υπάρξει και δίχως τανκς...
βρώμικη αλλά καλοπληρωμένη !!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού