Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Άγριο γιουχάισμα στον Άδωνη - Έφυγε όπως όπως από το νοσοκομείο "Αγία Ολγα"...



Τον "υποδέχτηκαν" με άγρια γιουχαΐσματα. 

Με άγρια γιουχαϊσματα, συνθήματα και  κρατώντας πανό, "υποδέχτηκαν" τον Άδωνη Γεωργιάδη εργαζόμενοι του νοσοκομείου καθώς καιεκπαιδευτικοί, μαθητές, φοιτητές, συνταξιούχοι, εργαζόμενοι, δημοτικοί σύμβουλοι και μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, στο "Κωνσταντοπούλειο νοσοκομείο Νέας Ιωνίας - Η Αγία Όλγα".

Ο υπουργός Υγείας είχε προγραμματισμένη ομιλία στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου, που υπό την πίεση των διαδηλωτών μετετράπη σε σύντομο χαιρετισμό στα στελέχη που τον περίμεναν.

Ανάρτηση από: http://greki-gr.blogspot.gr