Το blog του Βύρωνα
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ
Τρίτη 19 Μαΐου 2015
19η Μαϊου: Ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου από τους Τούρκους
Εθνομηδενιστές όλων των κομμάτων (δεξιών και αριστερών)
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
(και αυτό σας ενοχλεί)
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού