Το blog του Βύρωνα
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ
Κυριακή 5 Ιουλίου 2015
ΟΧΙ και παλι ΟΧΙ!!!!!!
ΟΧΙ στην φτώχεια και στην εξαθλίωση του λαού!!!!!
ΟΧΙ και παλι ΟΧΙ!!!!!!
ΟΧΙ μέχρι το τεέος (τους)!!!!!!
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού