Το blog του Βύρωνα
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ
Κυριακή 5 Ιουλίου 2015
Άντε, καλό δρόμο προβατάκια μέχρι την κάλπη…
Και όσοι είστε του ΝΑΙ,
μην παραλείψετε να το δηλώσετε στον αρχι-χασάπουκλα...
Ανάρτηση από: http://ellinikoforoum.blogspot.gr
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού