O νέος νόμος Δραγασάκη υποχρεώνει τις τράπεζες να δώσουν στην δημοσιότητα τις διαφημιστικες τους δαπάνες προς όλα τα ΜΜΕ, οπότε έχουν πολύ ενδιαφέρον τα νούμερατων διαφημιστικών δαπανών που ήρθαν στη δημοσιότητα.
Η λίστα με τα ποσά που δαπανήθηκαν το 2015 περιελάμβανε και κάτι αξιοπερίεργο, η εφημερίδα Αυγή, όργανο της κυβέρνησης που διαλαλεί ότι έχει εξαπολύσει ανηλεή πόλεμο ενάντια στην διαπλοκή των ΜΜΕ με τις τράπεζες, παρέλαβε από τις τράπεζες εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης». Όπως διαβάζουμε και εδώ:
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Εν ολίγοις, η «Αυγή» πήρε τα εννιαπλάσια χρήματα για διαφημίσεις απ' ό,τι ο Ριζοσπάστης, παρ' ότι ο Ριζοσπάστης έχει πέντε φορές μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα από την Αυγή.
Ανάρτηση από: http://anemosantistasis.blogspot.com
Η λίστα με τα ποσά που δαπανήθηκαν το 2015 περιελάμβανε και κάτι αξιοπερίεργο, η εφημερίδα Αυγή, όργανο της κυβέρνησης που διαλαλεί ότι έχει εξαπολύσει ανηλεή πόλεμο ενάντια στην διαπλοκή των ΜΜΕ με τις τράπεζες, παρέλαβε από τις τράπεζες εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης». Όπως διαβάζουμε και εδώ:
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Εν ολίγοις, η «Αυγή» πήρε τα εννιαπλάσια χρήματα για διαφημίσεις απ' ό,τι ο Ριζοσπάστης, παρ' ότι ο Ριζοσπάστης έχει πέντε φορές μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα από την Αυγή.
Ανάρτηση από: http://anemosantistasis.blogspot.com