Πρωτοβάθμια καὶ δευτεροβάθμια ἐκπαίδευση στὴν Ἑλλάδα: ἡ ἐπίθεση στὴν Γλῶσσα καὶ στὴν Ἱστορία
Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ τοῦ Κρεσέντζιο Σαντσίλιο
Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ τοῦ Κρεσέντζιο Σαντσίλιο
στὸν Πρωθυπουργὸ Ἀλέξη Τσίπρα καὶ
στὸν Ὑπουργὸ Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου
Ἀ θ ή ν α
στὸν Ὑπουργὸ Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου
Ἀ θ ή ν α
Μετὰ ἀπὸ τὴν βασικὴ ὑποβάθμιση τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν (τελείως ἀπαράδεκτο στὴν ἴδια τὴν χώρα δημιουργίας των), ἡ ἐξάλειψη καὶ κεντρικῶν φάσεων τῆς ἀρχαίας καὶ μοντέρνας ἱστορίας ἀπὸ τὶς ὁποῖες προέκυψαν θεμελιώδεις πολιτικές, οἰκονομικές, πολιτιστικὲς καὶ ἄλλες ἐξελίξεις, πιστεύουμε πὼς ἐπικίνδυνα ὁδηγοῦν στὴν συρρίκνωση τῆς ἔκτασης καὶ τοῦ βάθους τῆς Πατριδογνωσίας τῶν Ἑλλήνων μαθητῶν μὲ ἀποτέλεσμα νὰ μειώνονται σημαντικὰ οἱ δύο πρωταρχικῆς σημασίας πυλῶνες τῆς ἑλληνικῆς ἐθνικῆς ὑπόστασης: ἡ Γλῶσσα καὶ ἡ Ἱστορία.
Τὴν στιγμὴ ποὺ στὶς ἄλλες εὐρωπαϊκὲς χῶρες καὶ ἀλλοῦ ἡ διδασκαλία τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν (καὶ Λατινικῶν) ἐντείνεται, καὶ δικαίως, γιὰ τοὺς γνωστοὺς λόγους τοὺς ὁποίους ἀσφαλῶς θὰ πρέπει νὰ γνωρίζουν καὶ ὁ Πρωθυπουργὸς καὶ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας, καὶ τὴν στιγμὴ ποὺ σὲ αὐτὲς τὶς ἴδιες χῶρες οὔτε κατὰ διάνοια «μειώνουν» τὸ εὖρος καὶ τὴν σημασία τῆς διδασκαλίας τῆς Γλώσσας καὶ τῆς Ἱστορίας των, ἂν καὶ ἀπόλυτα ὑποδεέστερες ἀπὸ ἐκεῖνες τῆς Ἑλλάδας, καὶ τὴν στιγμὴ ποὺ τὸ γλωσσικὸ καὶ ἱστορικὸ παρελθὸν τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους εἶναι θεμελιῶδες στοιχεῖο αὐτογνωσίας, οἱ ἑλληνικὲς ἐκπαιδευτικὲς Ἀρχὲς θέλουν νὰ ἐπιβάλλουν μία κατάσταση ποὺ ἰσοδυναμεῖ στὴν οὐσία μὲ ἐξαφάνιση ἑνὸς μεγάλου μέρους τῆς ἴδιας τῆς Ἑλλάδας(!) ἀπὸ τὴν γνώση, συνείδηση καὶ μελέτη τῶν Νέων Ἑλλήνων τῆς Πρωτοβάθμιας καὶ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης, καὶ συνεπῶς καὶ στὴν μετέπειτα ζωή τους.
Οἱ ὑπογράφοντες τὴν παροῦσα ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ Ἕλληνες συγγραφεῖς καὶ Ξένοι Ἑλληνιστὲς διαμαρτυρόμαστε γιὰ τὴν συνεχῆ πολιτικὴ ταπείνωσης αὐτῆς τῆς μοναδικῆς γλωσσικῆς καὶ ἱστορικῆς διαχρονίας τῆς Ἑλλάδας, τὴν ὁποία ἀνέλαβε τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας (ποὺ «ἔχασε» στὸν δρόμο καὶ τὸν «ἐθνικό» του χαρακτῆρα!) μὲ τὴν ὑιοθέτηση μιᾶς, πιστεύουμε, ἄκρως διαφθείρουσας καὶ παρεκκλίνουσας «ἀναμόρφωσης» τῶν προγραμμάτων σπουδῶν τῶν Ἀρχαίων καὶ Νέων Ἑλληνικῶν καὶ Ἱστορίας.
Ἔτσι, ἡ καταρράκωση τῆς οἰκουμενικῆς διάστασης τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας καὶ ἡ ἀλλοίωση/νόθευση, εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἱστορικῶν πραγματικοτήτων πέραν κάθε ἀμφιβολίας, προσφέρει χείριστη ὑπηρεσία στὴν σημερινὴ σπουδάζουσα νεολαία καὶ τοὺς πολῖτες τοῦ αὔριο.
Ὡς Ἕλληνες Λογοτέχνες καὶ Ξένοι Ἑλληνιστὲς ζητοῦμε τὴν ἐκ νέου ἐξέταση ὁλόκληρου τοῦ προγράμματος Νέων/Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν καὶ Ἱστορίας καὶ τὴν δίκαια ἐπαναφορὰ τῶν διδασκαλιῶν ποὺ περικόπηκαν καὶ μέλλουν νὰ περικοποῦν ὄχι μόνο ἀναφορικὰ μὲ τὴν καθεαυτοῦ διδακτέα ὕλη, ἀλλὰ καὶ μὲ τὶς σοβαρὲς μειώσεις ὡραρίων.
Ἡ ἀποδόμηση καὶ ἀλλοτρίωση ποὺ ἐπιχειρεῖται τῆς ἑλληνικῆς γλωσσικῆς καὶ ἱστορικῆς παιδείας, συνταγματικὰ ὅπως γνωρίζετε κατοχυρωμένες, χρησιμοποιώντας παράλογα, ἀνεκδιήγητου «παγκοσμιοποιημένου» τύπου, «πολυπολιτισμικὰ» ἰδεολογήματα τὰ ὁποῖα δὲν συναντᾶμε σὲ καμία εὐρωπαϊκὴ χώρα ποὺ σέβεται τὸν ἑαυτό της καὶ τὸ μέλλον της, ἐπιβάλλεται νὰ πάψουν ὥστε νὰ μὴν υποστεῖ καὶ αὐτὴ τὴν βαριὰ ὑποβάθμιση ὁ Ἑλληνικὸς Λαός, ἤδη εὑρισκόμενος σήμερα σὲ σκληρὴ δοκιμασία ἐπιβίωσης.
Τῶν ὡς ἄνω δοθέντων, θεωροῦμε ἀναγκαία τὴν κατάργηση καὶ τὴν ἐπαναδιαμόρφωση «in melius» τῆς Ὑπουργικῆς Ἀπόφασης ΦΕΚ-041Β/25.5.15 καὶ ὅσων ἄλλων συναφῶν ἀποφάσεων ἕπονται, ὥστε νὰ δοθεῖ ἡ ἀπαιτούμενη ἔμφαση στὰ ἑλληνικὰ στίγματα τῆς Γλώσσας καὶ Ἱστορίας σὲ ὅλη τὴν διαχρονική τους συνέχεια.
Εὐελπιστώντας σὲ μία θετικὴ ἀνταπόκριση, τὰ κέρδη τῆς ὁποίας θὰ καρπωθοῦν οἱ μαθητὲς καὶ μελλοντικοὶ ὑπεύθυνοι πολῖτες, εὐχαριστοῦμε γιὰ τὴν (ἐνδεχόμενη) ἀπάντηση.
Μὲ τιμή.
Ὅποιος ἀπαντήσει συναινώντας, νὰ στείλει τὴν ἀπάντησή του (μὲ τὴν ἰδιότητά του) στὴν ἀκόλουθη ἠλεκτρονικὴ διεύθυνση : sa.crescenzio@gmail.com
ΠΗΓΗ: http://www.odeg.gr/ta-nea-mas/705-anoikti-epistoli-tou-kresentzio-santsilio.html
Ανάρτηση από: http://geromorias.blogspot.gr