Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Δείχνει την Ιερουσαλήμ... την αιώνια πρωτεύουσα της Παλαιστίνης!

Του Νίκου Κλειτσίκα

«Στη ζωή ενός ανθρώπου αργά ή γρήγορα φθάνει η μέρα
όπου για να πάει εκεί που θέλει,
αν δεν υπάρχουν πόρτες και παράθυρα,
πρέπει να γκρεμίσει τους τοίχους
»
Η Χεζμπολάχ εγκανίασε ένα γιγαντιαίο άγαλμα του Μάρτυρα της Λευτεριάς Κασέμ Σουλεϊμανί, στην Maroun Al-Ras, στα σύνορα Λιβάνου - Ισραήλ, το χωριό όπου το καλοκαίρι του 2006 ο "ανίκητος" στρατός των σιωνιστών υπέστη μια πανωλεθρία χωρίς προηγούμενο [Βλέπε σε: 14η Αυγούστου... η επέτειος της Νίκης της Χεζμπολάχ!].
Το άγαλμα "μιλάει"... Ο Κασέμ Σουλεϊμανί δείχνει με το δάκτυλο την πρωτεύουσα της Παλαιστίνης... την Ιερουσαλήμ.
Σωστότερα... ο δολοφονημένος ηγέτης προστάζει... δείχνει το δρόμο του Χρέους, του Καθήκοντος και της Τιμής των Ελεύθερων του κόσμου!
Παρά τα όσα υφαίνονται στην πλάτη του Παλαιστινιακού λαού... θα 'ρθει η ώρα για την οποία αγωνίστηκαν σ' όλο τον κόσμο... την απελευθέρωση της Παλαιστίνης.
Πολλοί νομίζουν πως η πρόταση-"λύση" Τραμπ για οριστική κατοχή της Παλαιστίνης θα γίνει πράξη... μόνον και μόνον επειδή αυτό επιθυμούν οι σιωνιστές κι οι σύμμαχοί τους, τα αραβικά δικτατορικά καθεστώτα με μπροστάρη τη σκοταδιστική μοναρχία των Σαούδ.
Στην Ελλάδα ας θυμηθούμε τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον πρωθυπουργό της πατρίδας μας που δεν αναγνώρισε ποτέ το σιωνιστικό-ναζιστικό κατοχικό καθεστώς της Παλαιστίνης.
«Ο Ανδρέας Παπανδρέου εμμένει στην μη αναγνώριση του παράνομου σιωνιστικού καθεστώτος, του ναζιστικού Ισραήλ...
Προϋπόθεση αναγνώρισης του Ισραήλ, η εφαρμογή της απόφασης του ΟΗΕ: Ίδρυση Ανεξάρτητου Παλαιστινιακού κράτους, Επιστροφή των Προσφύγων, πρωτεύουσα η Ιερουσαλήμ.
Η Μελίνα Μερκούρη "κραυγάζει"... "Μόνον όταν θα καρφώσουμε τη σημαία της Παλαιστίνης στην Ιερουσαλήμ, την πρωτεύουσα των Παλαιστινίων, τότε θα ησυχάσω"!
Κι ο Ανδρέας Παπανδρέου περνάει στην αντεπίθεση: Την 59η ημέρα διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ της 3ης του Σεπτέμβρη, ο Ανδρέας Παπανδρέου προκαλεί ΣΟΚ στην τότε ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ: η Ελλάδα του Ανδρέα αναγνωρίζει με όλες τις θεσμικές διαδικασίες το Κράτος της Παλαιστίνης κι ανοίγει Παλαιστινιακή Πρεσβεία στην Αθήνα!»...
Σήμερα στην πατρίδα μας βιώνουμε ένα τραγικό θέατρο παραλόγου, της υποκρισίας... βιώνουμε τη φρενοβλάβεια της πολιτικής...
Ευρωβουλευτές του μέχρι χθες κυβερνώντος κόμματος εμφανίζονται με το σύμβολο των Φενταγίν της Επανάστασης... χωρίς ίχνος ντροπής, έστω μιας υποκριτικής αυτοκριτικής...

Νετανιάχου σε Τσίπρα: «Καλωσόρισες στην Ιερουσαλήμ, καλωσόρισες, φίλε μου!»...
Πριν λίγες ημέρες ο συριζα, με αφορμή την κυβερνητική φιέστα στο Ζάππειο, επαίρονταν πως άνοιξε το δρόμο της άρρηκτης συμμαχίας και φιλίας με το σιωνιστικό κατοχικό καθεστώς της Παλαιστίνης για την κλοπή του ορυκτού πλούτου της Παλαιστίνης με τον αγωγό EastMed...

Εύστοχα το Περιοδικό Πολιτικής και Πολιτισμικής Παρέμβασης "Ρεσάλτο", σημειώνει: ΣΥΡΙΖΑ: Η ΟΡΓΗ πολλαπλασιάζεται από την ΑΗΔΙΑ.

Λαοί χωρίς μνήμη δεν έχουν μέλλον!
Όταν όλοι ξεχνούν, η θύμηση είναι επαναστατική...
Όμως, αργά ή γρήγορα πρέπει μεταξύ μας να λογαριαστούμε...
Η μνήμη δεν αρχειοθετείται!
Δεν ξεχνάμε... κι η Χεζμπολάχ, ο Άξονας της Αντίστασης θα λευτερώσει την Ιερουσαλήμ!

Παλαιστίνη
Είναι το σπίτι μου κι ο δρόμος της νίκης μου.
Είναι ένα πάθος στην καρδιά μου.
Είναι μια περήφανη μελωδία στα χείλη μου.
Ξένα πρόσωπα στην κλεμμένη Γη μου,
πουλάνε τη σοδειά μου, καταλαμβάνουν το σπίτι μου.
Όμως εγώ γνωρίζω το δρόμο μου,
ο λαός μου θα επιστρέψει στο σπίτι των παππούδων του,
ο λαός μου θα επιστρέψει στη ζεστασιά της κούνιας του.
Η Παλαιστίνη είναι το σπίτι μου κι ο δρόμος για τη νίκη μου.
Σουλαϊμάν Αλ Ίσσα
ένας από τους μεγαλύτερους ποιητές της Συρίας και του Αραβικού Έθνους
(μετάφραση του σχολιαστή)


Hassan Nasrallah... ο εφιάλτης του ισραηλινού καθεστώτος απαρτχάιντ: «Θα ολοκληρώσουμε τον δρόμο και θ’ αναλάβουμε τις ευθύνες μας κι όλοι θα πάμε σ’ αυτή την κατεύθυνση. Θα σας πως αυτό που είπα τις πρώτες μέρες του πολέμου του 2006, όταν υποσχέθηκα θρίαμβο. Σήμερα υπόσχομαι εκ νέου θρίαμβο»

Ανάρτηση από: http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/