Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Έλληνας πολίτης ζητάει πολιτικό άσυλο στην Βρετανική Πρεσβεία στην Αθήνα... να σωθεί από το δωσίλογο κατοχικό καθεστώς



Αξιότιμοι κύριοι.
Δια του παρόντος σας παρακαλώ να προβείτε στις ενδεδειγμένες ενέργειες οι οποίες προβλέπονται από την Βρετανική Νομοθεσία ώστε να μου δοθεί η δυνατότητα να καταθέσω αίτηση χορήγησης πολιτικού ασύλου στην Βρετανική πρεσβεία στην Ελλάδα.
Τα τελευταία 5 έτη το Ελληνικό Κράτος με απάνθρωπο και αντιδημοκρατικό τρόπο απεργάζεται την ψυχολογική και φυσική εξόντωση τόσον του Ελληνικού λαού και φυσικά εμού προσωπικά ως έλληνα φορολογούμενου πολίτη.
Αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μου στον λαό μου, στην οικογένειά μου και σε μένα προσωπικά είναι μία καθημερινή συνεχής παραβίαση βασικών άρθρων της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Η παραβίαση του άρθρου 3 που εξασφαλίζει το δικαίωμα στην ΖΩΗ και του άρθρου 4 για την Δουλεία, ολική ή μερική είναι δύο μόνο ισχυρά παραδείγματα παραβίασης των Βασικών Θεμελιωδών δικαιωμάτων. Δικαιωμάτων που πρέπει να απολαμβάνω ως άνθρωπος και πολίτης μιας χώρας η οποία θέλει να ισχυρίζεται πως ανήκει στις πολιτισμένες και ευνομούμενες χώρες.
Για τους λόγους αυτούς και άλλους τους οποίους προτίθεμαι να αναπτύξω σε συνέντευξή μου με τον αρμόδιο υπάλληλο για την χορήγηση Πολιτικού Ασύλου της Βρετανικής Πρεσβείας στην Αθήνα σας παρακαλώ ως εκπρόσωποι ενός ευνομούμενου και Σταθερού Ευρωπαϊκού Κράτους με ευαισθησία και πίστη στα Ανθρώπινα δικαιώματα να κάνετε δεκτό το αίτημά μου.
Σε αναμονή της απάντησής σας
Με εκτίμηση

Νίκος Βασιλειάδης