Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Πρέπει να ακούς μικρέ μου, για να μάθεις

Του Χρήστου Επαμ. Κυργιάκη

Πρέπει να ακούς μικρέ μου, για να μάθεις.

Να μάθεις να λες «ναι» όταν το θέλουν οι γύρω σου, ακόμη κι αν ολόκληρο το «είναι» σου, σε καλεί να πεις «όχι». Θυμήσου πως τότε, το δικό σου «όχι» έχει πολλαπλή αξία.

Να μάθεις να λες «όχι» όταν το θέλουν οι γύρω σου, ακόμη κι αν ολόκληρο το «είναι» σου, σε καλεί να πεις «ναι». Θυμήσου πως τότε, το δικό σου «ναι» έχει πολλαπλή αξία.

Να μάθεις να είσαι «ο πρώτος» γιατί ο «δεύτερος δεν αξίζει τίποτα». Μην ασχολείσαι. Αυτά τα λένε κάποιοι κομπλεξικοί προπονητές που προτιμούν τον ανταγωνισμό με κάθε μέσο από την αλληλεγγύη και την ομαδικότητα.

Να μάθεις να επιβιώνεις στην κοινωνία που τη μετέτρεψαν σε ζούγκλα. Δεν τους συμφέρει μικρέ μου να μάθεις να μετατρέπεις τη ζούγκλα σε ανθρώπινη κοινωνία γιατί δεν θα έχουν τότε λόγο ύπαρξης. Κάνε τους τη χάρη, διάψευσέ τους και απελευθέρωσέ τους.

Να μάθεις πως στη ζωή σου, αξία έχουν μόνο τα χρήματα. Χωρίς χρήματα δεν γεννιέσαι, δεν μεγαλώνεις, δεν μορφώνεσαι, δεν σπουδάζεις, δεν ζεις τη ζωή σου, δεν υπάρχεις. Τρίψε τους τα χρήματα στη μούρη, βάλε τους να τα φάνε μέχρι να χορτάσουν και να τους βγαίνουν και από τα αυτιά. Στα χρήματα δίνουν αξία αυτοί που έχουν χάσει τη δική τους ή που δεν είχαν ποτέ τους.

Να μάθεις να είσαι όμορφος, αδύνατος, γυμνασμένος, έξυπνος και κυρίως να είσαι άντρας. Και φυσικά, να μάθεις να μην κλαις. Ποτέ σου να μην κλάψεις γιατί μικρέ μου, οι άντρες δεν κλαίνε. Δείξε μεγαλοψυχία και κλάψε γοερά μπροστά τους. Και σαν βρεθείς μόνος το βράδυ, κλάψε σιωπηλά για όλους τους άντρες που δεν τόλμησαν ποτέ να κλάψουν.

Να μάθεις να χαίρεσαι μόνο με την επιτυχία τη δική σου και την αποτυχία των άλλων, γιατί έτσι είναι η κοινωνία: «ο θάνατός σου, η ζωή μου». Στη κοινωνία που εσύ θα φτιάξεις μικρέ μου, γιατί δεν γίνεται να μην τη φτιάξεις, η ζωή μου θα είναι και η ζωή σου, ο θάνατός μου θα είναι και δικός σου, ο πόνος μου θα είναι και δικός σου πόνος.

Να μάθεις να μην παρανομείς για να μπορούν να παρανομούν, νόμιμα, μόνο εκείνοι που έγραψαν τους νόμους για να σε χρησιμοποιούν όπως και όποτε θέλουν. Το δίκιο των φτωχών, των αδυνάτων, των διαφορετικών, το δίκιο των πολλών δηλαδή να είναι για σένα ο νόμος. Μην ξεχνάς ότι το μεγαλύτερο έγκλημα, άνθρωπος να εκμεταλλεύεται άνθρωπο, είναι νόμιμο. Κοίτα γύρω σου μικρέ μου και δες. Οι μεγαλύτερες αδικίες γίνονται νόμιμα.

Να μάθεις να είσαι ευσεβής, κοντά στους εκπροσώπν βρεις. Πρέπει να τον βρεις…ους του μεγαλοδύναμου, για να εξασφαλίσεις μια θέση στον παράδεισο, κατά πως λένε. Μην τους πιστεύεις μικρέ μου. Στον δικό τους «παράδεισο», ο μεγαλοδύναμος λείπει. Τους σιχάθηκε κι έφυγε. Τους άφησε να πνίγονται στην υποκρισία και τη μαυρίλα.

Να μάθεις να νιώθεις περήφανος για τη φυλή σου και να βλέπεις σαν εχθρούς σου τους αλλόφυλους. Όμως μικρέ μου σύντομα θα καταλάβεις ότι οι εκμεταλλευτές σου, τα αφεντικά σου είναι έλληνες. Αλλά και άλλων φυλών απόγονοι με παράδες πολλούς, μπορούν να γίνουν επίσης αφεντικά σου. Για πόσο; Για όσο θα τους ανέχεσαι εσύ και οι υπόλοιποι των πολλών. Μην ξεχνάς. Εσείς είστε οι πολλοί, εσείς και οι δυνατοί.

Πρέπει να μάθεις να τους κάνεις να σε ακούνε μικρέ μου. Τον τρόπο θα τον βρεις. Πρέπει να τον βρεις…

Ανάρτηση από: https://kyrgiakischristos.wordpress.com/