Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022

Του Μιχάλη Πούγουνα

Έχω κάτι φίλους που κάνουν κινηματογραφικά φεστιβάλ, χωρίς την βοήθεια της πολιτείας, που έχει αγοράσει κινηματογράφους μεγάλους και ακριβούς.

Και μπράβο τους!
Έχω κάτι φίλους που διατηρούν χώρους όπου παίζουν νέοι άνθρωποι μουσική ή θέατρο, δημιουργώντας κύτταρα πολιτισμού, χωρίς την παρουσία της πολιτείας παρά μόνο μέσω εφορίας.
Και μπράβο τους!
Ότι κάνουμε μόνοι μας.
Η πολιτεία είναι στην συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια, για να συντηρούνε μια εκπορνευτική συνείδηση του τύπου «σου δίνουν τόσα λεφτά και δεν ξυρίζεις το κεφάλι σου; είσαι τρελή;»
Ξεπουληθείτε να πάτε μπροστά!!!!
Οι Κυριακές υπάρχουν για να ξεπλένουν κάποιοι την μαστροπία από πάνω τους στην εκκλησία!
Πλένετε το αίμα με αίμα!
Αμήν!
Συγχώρεση από όλα. Μηδένισε το κοντέρ! Πάμε από την αρχή!!!
Κλαδεύτε τα όνειρα των παιδιών σας!
Αμήν!
Κάντε τα πουτανάκια και πουτανάκους!
Αμήν!
Μετά πείτε δυνατά: ΠΩ ΠΩΩΩΩ ΝΤΡΟΠΗ!!! ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!Και πάμε πάλι.
Σταυροκοπηθείτε. Βοηθάει πολύ αυτό να πλησιάσετε τον κύριο και να του πείτε "η τουαλέτα που είναι?"
Έχω κάτι φίλους που κάνουν κινηματογραφικά φεστιβάλ, χωρίς την βοήθεια της πολιτείας.
Έχω φίλους που συντηρούν χώρους όπου παίζουν τα παιδιά μουσική, δημιουργώντας κύτταρα πολιτισμού.
Εσείς δείτε τα πρότυπα που προβάλει η τηλεόραση.
Υπάρχει γραμμή παραγωγής για να βγαίνει κόσμος σε αντίγραφα.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΘΕΙ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΠΡΟΤΑΣΗ: ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!!!
Μετά κάνετε την εξής ερώτηση:
«Θέλετε παιδιά μου να πάρετε «τον κακό τον δρόμο;»
Όχι!
Να γίνετε δικηγόροι λοιπόν! Να βρίζετε το θύμα και να υμνείτε τον θύτη.
Να γίνετε κανίβαλοι!
Δεν παίζει τίποτε άλλο ρόλο παιδιά μου!!!
Να βγάλετε λεφτά!!! Αυτό μόνο!!!»
Κι εγώ έχω κάτι φίλους που κάνουν κινηματογραφικά φεστιβάλ, χωρίς την βοήθεια της πολιτείας.
Ωστόσο, έχω και κάτι φίλους που διατηρούν χώρους, όπου παίζουν νέοι άνθρωποι μουσική ή θέατρο, δημιουργώντας κύτταρα πολιτισμού.
Δείτε το προφίλ μου...
Ψιτ, μπούλη, εσύ ο λεμές, με το κουστούμι.
Εσύ που είσαι ένας μαλάκας και μισός που δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα αλλά είσαι στα μέσα και στα έξω γιατί είσαι ο ψιλοβλάκας που έχει άκρη στο κόμα.
Πάρε εσύ λεφτά ρε μπουρδάκο και πες στους άλλους πως δεν χρειάζεται κουλτούρα και έλα να αποφασίσεις για την τύχη του κόσμου.
Πηγαίντε να δείξετε πως αξίζετε βρε άξεστοι μαλάκες.
Πηγαίντε να παραστήσετε στους ηλίθιους φίλους σας, που έχετε τα ίδια οικονομικά συμφέροντα ότι είστε τάχαμου high και υπεράνω και όταν σας κάτσει μια στραβή, δεν ξέρετε πώς να ανταπεξέλθετε ψυχολογικά, γιατί εσείς και ο εαυτός σας είστε δύο άγνωστοι, και άμα βρείτε και κανά σκοινί, περάστε το γραβάτα γιατί είστε άχρηστοι στο κοινωνικό σύνολο.
Ο κόσμος χρειάζεται μέρη να βρίσκεται.
Να εκφράζει αυτά που ζει.
Να τα ουρλιάζει, να γελά, να ματώνει.
Ο κόσμος αυτοθεραπεύεται δημιουργώντας.
Ο κόσμος γεννά ιδέες κι εσείς τον θέλετε να γεννά αρρώστια.
Από το πύον του πόνου ζήτε καθάρματα.
Όταν όμως βρίσκεται ο κόσμος στις πύλες να τις βροντά, για να τις ρίξει, να ξέρετε πως δεν είναι για να σας αποθεώσει.
Κι όσο περισσότερο του πατάτε τον λαιμό με την αρβύλα, τόσο περισσότερο θα θεριεύει.
Γιατί πρέπει να πάμε μπροστά, μπούλη, βλάκα, κοματόσκυλο, μπροστά στον πολιτισμό κι όχι πίσω στην δική σου ζούγκλα.
Και στο μπροστά, δεν βρίσκεσαι εσύ…