Ορίστε, για να μη λέτε ότι είμαι υπερβολικός και φέρνω την καταστροφή. Η φίλη μαθηματικός σε Επαγγελματικό Λύκειο με διόρθωσε, δυστυχώς προς τα… χειρότερα. Η φρίκη των “εκλεκτών” ξεκινά από το σχολείο. Η τελευταία παράγραφος τα λέει όλα.
Σ’ ευχαριστώ Κική.
Σ’ ευχαριστώ Κική.
Στο άρθρο σου “Πουλήστε τα όλα” λες μέσα σε 10 μέρες έχει αλλάξει τρεις φορές ο τρόπος βαθμολόγησης των γραπτών των μαθητών της Α’ Λυκείου.
Αυτό είναι λάθος. Το σωστό είναι έχουν αλλάξει οι κανόνες πως ένας μαθητής προάγεται και θα αλλάξουν με την νέα τροπολογία που ετοιμάζουν.
Αυτό είναι λάθος. Το σωστό είναι έχουν αλλάξει οι κανόνες πως ένας μαθητής προάγεται και θα αλλάξουν με την νέα τροπολογία που ετοιμάζουν.
Δες το δελτίο τύπου τους και την γλώσσα τους.
β) το αν προάγεται κάποιο παιδί βγαίνει από τον νόμο για το Νέο Λύκειο. Απαιτείται 10 να είναι ο μέσος όρος των βαθμών όλων των μαθημάτων (ΜΟ σημαίνει προσθέτουμε όλους τους βαθμούς και διαιρούμε δια του πλήθους τους) Αν όμως έχει μαθήματα κάτω από την βάση και αυτά είναι περισσότερα από δύο πρέπει να επαναλάβει την τάξη, Μόνο αν είναι δυό τα μαθήματα παραπέμπεται τον Σεπτέμβρη. Υπάρχουν και άλλες παράμετροι αλλά θα σε ζαλίσω.
γ) η τράπεζα θεμάτων ανάγκασε τους καθηγητές να τρέχουν την ύλη απλά για να την τελειώσουν. Τα θέματα της τράπεζας δε ήταν και δύσκολα και λάθος (στα μαθηματικά συνέβη αυτό). Τα θέματα που βάζουμε στις εξετάσεις εμείς οι καθηγητές (μαθηματικός είμαι σε Επαγγελματικό) έχουν να κάνουν συνήθως με τι είναι σημαντικό και πρέπει οπωσδήποτε να το ξέρουν τα παιδιά. Τα θέματα της τράπεζας στα Γενικά Λύκεια ήταν στην φιλοσοφία να ξεσκονίσουμε λεπτομέρειες (αυτό ειδικά στα φιλολογικά).
δ) τα περισσότερα παιδιά δεν γράψαν καλά οπότε ο νόμος που λέει ποιος περνά τα καθάρισε.
ε) αρωγός στην εκτέλεση των παιδιών ήρθε το myschool το σύστημα όπου περνιούνται οι βαθμοί και που είναι στο διαδίκτυο και δεν είχε αναβαθμίσει τον τύπο/αλγόριθμο του ποιος περνά.
Σε ζάλισα αλλα θα ήθελα να είσαι ολόσωστος.
Ο νόμος για το νέο λύκειο στόχο έχει να πηγαίνουν λύκειο και να το τελειώνουν όσοι είναι φωστήρες ή όσοι έχουν μπαμπάδες με χρήμα για να πληρώσουν φροντιστήρια. Οι υπόλοιποι να πηγαίνουν στα ΣΕΚ που είναι μη τυπική εκπαίδευση μεταγυμνασιακή που περιλαμβάνει μαθητεία. Δηλαδή από τα 15 εκπαίδευση και προσαρμογή στο δούλευε χαμηλόμισθος και χωρις ασφάλιση.
* Πολλά ακόμη ενδιαφέροντα εδώ
Ανάρτηση από: http://kartesios.com