Του Δημήτρη Μπελαντή
"Ριζοσπάστης" σημερινό άρθρο. Γράφει ότι η ανακωχή και επικείμενη συμφωνία Ιράν -ΗΠΑ αναβάλλει για κάποιον καιρό την "ιμπεριαλιστική σύγκρουση". Και ότι οι ΗΠΑ είναι σε σύγκρουση "με τους ανταγωνιστές τους", εννοείται το έτερο ιμπεριαλιστικό μπλοκ Ρωσία - Ιράν- Κίνα.
Σε απλά ελληνικά, κατά την ιδιάζουσα διάλεκτο του ΚΚΕ, δεν είχαμε μια ιμπεριαλιστική επίθεση των ΗΠΑ και Ισραήλ σε μια ανεξάρτητη χώρα, και βασική εστία της αντίστασης κατά των ΗΠΑ και του Σιωνισμού στην περιοχή όπως το Ιράν. Αλλά μια σύγκρουση ισοδύναμων η συμμετρικών η εξίσου άθλιων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων που τώρα πήρε μια πρόσκαιρη αναστολή. Δεν είχαμε ήττα του ενός και μόνου ιμπεριαλισμού αλλά περίπου.... ενίσχυση του ιρανικού ιμπεριαλισμού.
Δηλαδή, να μην τολμήσουμε να χαρούμε για την ήττα των ΗΠΑ και Ισραήλ, αφού τους νίκησε το ιμπεριαλιστικό Ιράν. "Δεν επιλέγουμε μεταξύ ιμπεριαλιστών". Αυτή δεν είναι η γραμμή ;;
Ρε λεβέντες του ΚΚΕ, σε ποιες χώρες έχει εισβάλλει στρατιωτικά το... ιμπεριαλιστικό Ιράν, που ακριβώς κάνει εξαγωγή κεφαλαίου, ποιες εργατικές τάξεις εκτός των συνόρων του εκμεταλλεύεται, ποιους ξένους πόρους καταληστεύει, πως μετέχει στο ιμπεριαλιστικό μοίρασμα του κόσμου, που έγραφε ο Βλαδίμηρος; Η φτάνει που έχει σχέσεις με τον Πούτιν και τον Σι για να γίνει ιμπεριαλιστικό; Πολύ υλιστική ανάλυση.
Ρε λεβέντες του ΚΚΕ, η μόνη περίπτωση να χαρούμε για την ήττα των ΗΠΑ και Ισραήλ είναι να νικήσει το κόκκινο εκστρατευτικό σώμα που θα στείλει στην Δυτική Ασία η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ; Με στρατάρχη τον Κουτσούμπα;
Ρε λεβέντες του ΚΚΕ, ξέρουμε τι και ποιοι είστε αλλά πρέπει να το προβάλλετε τόσο πρόστυχα; Τσίπα δεν έχετε καμία;
Κατά τα άλλα, κατά του πολέμου, κατά του ΝΑΤΟ, κατά του Σιωνισμού, υπέρ της Παλαιστίνης κλπ Αρκεί, όμως, να μην στραπατσάρονται στρατιωτικά οι ΗΠΑ και Ισραήλ Εκεί θυμάστε την ενδοιμπεριαλιστική σύγκρουση και ανταγωνισμό. Είναι η κόκκινη γραμμή σας. Το μόνο κόκκινο που έχετε, άλλωστε.
Κάντε τώρα και μια πορεία στην πρεσβεία του Ιράν για τους αδικοχαμένους στρατιώτες των ΗΠΑ και Ισραήλ από την ιρανική επιθετικότητα, τους προλετάριους των ΗΠΑ και Ισραήλ που πήγαν χαμένοι από τις βόμβες των μουλάδων. Και τις αδικοχτυπημένες πετρελαιοπηγές των κρατών του Κόλπου. Έχει μεν κάποια ζέστη, αλλά οργανωτικά τα καταφέρνετε.
ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/share/p/18PMKc3K1d/
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
