Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

Παραιτήθηκε ο Αλέξης Τσίπρας – Ανοίγει η διαδοχή στον ΣΥΡΙΖA


Την παραίτησή του από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, ανακοίνωσε ο Αλέξης Τσίπρας, ανοίγοντας την διαδικασία της εκλογής αρχηγού στην οποία δεν θα είναι υποψήφιος.

Ο Αλέξης Τσίπρας δεν θα παραμένει ούτε πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ (θα συγκληθεί εντός των ημερών για να εκλέξουν πρόεδρο). Ανοίγει έτσι η διαδικασία για την εκλογή νέου αρχηγού αλλά και για την συνολική αναδιάρθρωση του κόμματος. Φυσικά το καίριο είναι πότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και ποιοι θα είναι πλέον υποψήφιοι για την ηγεσία -εφόσον δεν θα έχουν αντιμέτωπο τον Αλέξη Τσίπρα-, σε συνδυασμό με το ερώτημα της φυσιογνωμίας του κόμματος σε μία δύσκολη εποχή μετά από μία συντριπτική και στρατηγική ήττα.

Ο κ. Τσίπρας έκανε τις δηλώσεις του από το Ζάππειο έκανε έναν απολογισμό της διαδρομής του και παράλληλα του ΣΥΡΙΖΑ από την στιγμή που ανέλαβε σε ηλικία 34 ετών την ηγεσία. Ακολούθως είπε: Κι εγώ κατανοώ την ανάγκη για ένα νέο κύμα του ΣΥΡΙΖΑ. «Αποφάσισα λοιπόν να προτείνω την εκλογή νέας ηγεσίας από τα μέλη του Κόμματος, όπως ορίζει το καταστατικό του. Την άμεση προσφυγή στις σχετικές διαδικασίες. Στις οποίες φυσικά δεν θα είμαι υποψήφιος. Θα είμαι όμως παρών πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά από αυτές.

»Δεν το κρύβω ότι είμαι συγκινημένος. Ότι αυτή η απόφαση έχει και για μένα ένα στοιχείο οδύνης, όπως θα είχε και για τον καθένα. Έχει όμως και ένα στοιχείο προσωπικής πρόκλησης. Να αποδείξω με τη στάση και το παράδειγμά μου ότι στη ζωή, στην πολιτική, ιδίως στην πολιτική που αναφέρεται σε αξίες, μπορείς να είσαι μάχιμος και δημιουργικός, ίσως σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα πιο χρήσιμος, και χωρίς αξιώματα. Να αποδείξω η μάχη για τις ιδέες και η προσφορά δεν ορίζεται από την καρέκλα που κατέχει κανείς. Θέλω να απευθυνθώ στα χιλιάδες μέλη, τους φίλους και τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, που μαζί τους βρέθηκα και βρεθήκαμε σ’ αυτό το συναρπαστικό ταξίδι. Θα συνεχίσω να είμαι δίπλα σας. Να σας αισθάνομαι δίπλα μου. Το ταξίδι συνεχίζεται. Και η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμη ταξιδέψει».

Η συνέχεια: ΕΔΩ

Ανάρτηση από: https://slpress.gr/