«Η αναγκαιότητα να παραμείνει η Ελλάδα στη ζώνη του ευρώ συνδέεται με την ζωτική ανάγκη και τον στρατηγικό στόχο της ΕΕ να εξασφαλίσει την ενεργειακή της τροφοδοσία και επάρκεια», επισημαίνει σε δημοσίευμά της η διαδικτυακή πλατφόρμας οικονομικών ειδήσεων Deutsche Wirtschafts Nachrichten αναφερόμενη στον αγωγό TAP.
«Η διάσωση της Ελλάδας δεν είναι πολιτικό πρότζεκτ. Έχει να κάνει με το φυσικό αέριο. Η ΕΕ θέλει να αποδεσμευτεί από την εξάρτησή της από το ρωσικό αέριο κατασκευάζοντας γι’ αυτό το σκοπό έναν αγωγό, ο οποίος θα οδηγεί από την Τουρκία στην Ιταλία μέσω της Ελλάδας. Προκειμένου να μην διακυβευθεί το έργο εξαιτίας μίας κατάρρευσης της Ελλάδας, η χώρα διατηρείται στο ευρώ. Η πικρή αλήθεια για τους Έλληνες είναι ότι το ζήτημα είναι η χώρα τους, όχι οι άνθρωποι», αναφέρει το δημοσίευμα της Deutsche Wirtschafts Nachrichten σύμφωνα με τη Deutsche Welle.
Η γερμανική διαδικτυακή πλατφόρμα οικονομικών ειδήσεων επισημαίνει πως οι εταιρίες εκμετάλλευσης του TAP «υπόσχονται μεν ότι ο αγωγός θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας στην Ελλάδα». «Ωστόσο, για τους περισσότερους Ελληνες δεν θα επιφέρει καμία πραγματική βελτίωση των συνθηκών ζωής. Αυτοί θα εξακολουθήσουν να απασχολούνται με προγράμματα λιτότητας. Αντιθέτως οι ελίτ στην Αθήνα θα επωφεληθούν σε κάθε περίπτωση, όπως κάνουν εδώ και 100 χρόνια, συσσωρεύοντας χρήματα από το εξωτερικό στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς χωρίς να φέρνουν την Ελλάδα πάνω από το επίπεδο μίας αναπτυσσόμενης χώρας», επισημαίνεται όπως γράφει η Deutsche Welle.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ένα άρθρο της Rheinische Post του Ντίσελντορφ για την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) για την ανταγωνιστικότητα, στην οποία η Ελλάδα κατέλαβε την 91η θέση. Σύμφωνα με τη Deutsche Welle, στο δημοσίευμα ασκείται κριτική στη Γερμανία, η οποία καταλαμβάνει την 4η θέση στη σχετική λίστα, για τις πολιτικές προσωρινής απασχόλησης και συγκράτησης των αμοιβών εν μέσω της κρίσης, αλλά την επιβραβεύει για τις υποδομές της χαρακτηρίζοντας την έναν «οικονομικό σουπερστάρ».
Η εφημερίδα σχολιάζει: «Η χώρα είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ. Αυτό επιτεύχθηκε με την καινοτομία των επιχειρήσεων και τις αλλαγές στα συνδικάτα. Όμως η έκθεση καθιστά επίσης σαφές γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει η ευρωζώνη. Για κράτη με τόσο διαφορετική ανταγωνιστικότητα, όπως η Γερμανία και η Ελλάδα, δεν μπορεί να υπάρχει κοινό νόμισμα. Η πολιτική πρόθεση άλλοτε ήταν, ωστόσο, διαφορετική. Ο δρόμος της επιστροφής δεν αποτελεί εναλλακτική επιλογή. Όμως τώρα είναι και το κόστος ανάλογα υψηλό».
Ανάρτηση από: http://tvxs.gr
«Η διάσωση της Ελλάδας δεν είναι πολιτικό πρότζεκτ. Έχει να κάνει με το φυσικό αέριο. Η ΕΕ θέλει να αποδεσμευτεί από την εξάρτησή της από το ρωσικό αέριο κατασκευάζοντας γι’ αυτό το σκοπό έναν αγωγό, ο οποίος θα οδηγεί από την Τουρκία στην Ιταλία μέσω της Ελλάδας. Προκειμένου να μην διακυβευθεί το έργο εξαιτίας μίας κατάρρευσης της Ελλάδας, η χώρα διατηρείται στο ευρώ. Η πικρή αλήθεια για τους Έλληνες είναι ότι το ζήτημα είναι η χώρα τους, όχι οι άνθρωποι», αναφέρει το δημοσίευμα της Deutsche Wirtschafts Nachrichten σύμφωνα με τη Deutsche Welle.
Η γερμανική διαδικτυακή πλατφόρμα οικονομικών ειδήσεων επισημαίνει πως οι εταιρίες εκμετάλλευσης του TAP «υπόσχονται μεν ότι ο αγωγός θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας στην Ελλάδα». «Ωστόσο, για τους περισσότερους Ελληνες δεν θα επιφέρει καμία πραγματική βελτίωση των συνθηκών ζωής. Αυτοί θα εξακολουθήσουν να απασχολούνται με προγράμματα λιτότητας. Αντιθέτως οι ελίτ στην Αθήνα θα επωφεληθούν σε κάθε περίπτωση, όπως κάνουν εδώ και 100 χρόνια, συσσωρεύοντας χρήματα από το εξωτερικό στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς χωρίς να φέρνουν την Ελλάδα πάνω από το επίπεδο μίας αναπτυσσόμενης χώρας», επισημαίνεται όπως γράφει η Deutsche Welle.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ένα άρθρο της Rheinische Post του Ντίσελντορφ για την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) για την ανταγωνιστικότητα, στην οποία η Ελλάδα κατέλαβε την 91η θέση. Σύμφωνα με τη Deutsche Welle, στο δημοσίευμα ασκείται κριτική στη Γερμανία, η οποία καταλαμβάνει την 4η θέση στη σχετική λίστα, για τις πολιτικές προσωρινής απασχόλησης και συγκράτησης των αμοιβών εν μέσω της κρίσης, αλλά την επιβραβεύει για τις υποδομές της χαρακτηρίζοντας την έναν «οικονομικό σουπερστάρ».
Η εφημερίδα σχολιάζει: «Η χώρα είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ. Αυτό επιτεύχθηκε με την καινοτομία των επιχειρήσεων και τις αλλαγές στα συνδικάτα. Όμως η έκθεση καθιστά επίσης σαφές γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει η ευρωζώνη. Για κράτη με τόσο διαφορετική ανταγωνιστικότητα, όπως η Γερμανία και η Ελλάδα, δεν μπορεί να υπάρχει κοινό νόμισμα. Η πολιτική πρόθεση άλλοτε ήταν, ωστόσο, διαφορετική. Ο δρόμος της επιστροφής δεν αποτελεί εναλλακτική επιλογή. Όμως τώρα είναι και το κόστος ανάλογα υψηλό».
Ανάρτηση από: http://tvxs.gr