Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ανέκδοτο από παλιά...


Γιατί τώρα ετοιμάζονται να γραφτούν στο νέο κόμμα. 
Πολιτικής Ανοιξης Σοσιαλιστικό Κίνημα..(Π.Α.ΣΟ.Κ.)
Ένας γέρος, φανατικός Πασοκτζής, λίγο πρίν πεθάνει, φωνάζει το γιό του και του λέει :

- Γιέ μου, θα 'θελα να μου κάνεις μια τελευταία χάρη.
- Ό,τι θες πατέρα.
- Θα 'θελα να με γράψεις σε τοπική της ΝΔ
- Μα τι λες ρε πατέρα; Εμείς σε τοπική της ΝΔ; Τόσα χρόνια άρρωστοι ΠαΣοκτσήδες, ξύλο με την ΔΑΠ, με την ΔΑΚΕ, αφίσσες, σημαίες... ;
- Σε παρακαλώ παιδί μου. Άκουσέ με. Είναι η τελευταία μου επιθυμία...
Τί να κάνει και ο γιός.Τελευταία επιθυμία του πάτερα του ήταν, πήγε.

Γυρνώντας...
- Εντάξει πατέρα. Σε έγραψα στην τοπική της ΝΔ.
- Σ' ευχαριστώ παιδί μου. Τώρα μπορώ να πεθάνω ήσυχος. ΕΝΑΣ ΔΕΞΙΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ!


Ανάρτηση από:http://kepparou.blogspot.gr