Η επιλεκτική αναπαραγωγή στίχων του Καβάφη στο πλαίσιο της καμπάνιας του
Ιδρύματος Ωνάση, δεν έντυσε μόνο τις όψεις των μέσων μαζικής μεταφοράς. Από την
Τετάρτη στολίζει μαζικά και τους «τοίχους» των χρηστών στο Facebook και τις ροές
των αναρτήσεων στο Twitter των ελληνόφωνων χρηστών. Το δε Photoshop γνωρίζει
νέες ένδοξες στιγμές τροφοδοτώντας με...
νέες εμπνεύσεις τον χαβαλέ.
Όπως εύστοχα επισήμαινε το χτεσινό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, η ποίηση του Κων/νου Καβάφη σε αυτή την καμπάνια χρησιμοποιείται με τρόπο πολύ βολικό για την κυρίαρχη ρητορική των κυβερνώντων περί βίας, στην προσπάθειά τους να αποκυρηχθούν οι κοινωνικές αντιδράσεις.
νέες εμπνεύσεις τον χαβαλέ.
Όπως εύστοχα επισήμαινε το χτεσινό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, η ποίηση του Κων/νου Καβάφη σε αυτή την καμπάνια χρησιμοποιείται με τρόπο πολύ βολικό για την κυρίαρχη ρητορική των κυβερνώντων περί βίας, στην προσπάθειά τους να αποκυρηχθούν οι κοινωνικές αντιδράσεις.
Το ενδιαφέρον είναι ότι, για άλλη μια φορά, οι
χρήστες των κοινωνικών δικτύων αντί να σταθούν με αμηχανία και παθητικότητα,
δίνουν άλλη διάσταση στην καμπάνια, με εμπνεύσεις όπως αυτές που ακολουθούν:
Από enet