Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Στις νάρκες του Έβρου, στον πάτο του Αιγαίου χτίζεται η ασφάλεια του κάθε Ευρωπαίου

«Πρέπει να τους κάνουμε το βίο αβίωτο» 
Ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. στον αστερισμό της χρυσαυγίτικης λογικής


Οι «λαθρομετανάστες» σκέφτονται κατά τον εξής τρόπο, σου λέει θα πάω να καθίσω στην Ελλάδα τρεις μήνες μέσα και μετά θα με βγάλουν έξω και θα είμαι ελεύθερος να κλέβω, να ληστεύω, να κάνω ο,τιδήποτε. «Γι αυτό πρέπει να τους κάνουμε το βίο αβίωτο. Δηλαδή να ξέρει ο άλλος ότι όταν θα 'ρθει στη χώρα αυτή θα καθίσει μέσα, δεν θα βγει έξω. Άρα αυτός που είναι μέσα, να μας πει και τα στοιχεία του από που είναι, να γίνει και η ταυτοποίησή του για να γυρίσει πάλι και όχι να έχει μετά από τρεις μήνες έξοδο. Διότι αλλιώς δεν κάνουμε τίποτα. Αποτελούμε τον καλύτερο τόπο προσέλκυσης λαθρομεταναστών.»



Η παραπάνω ασύντακτη και ασυνάρτητη συλλογιστική δεν προέρχονται από κάποιο αμόρφωτο κατάλοιπο της επταετίας, ούτε από κανέναν αναλφάβητο οπαδό της συμμορίας του Μιχαλολιάκου, αλλά από τον εικονιζόμενο Νίκο Παπαγιαννόπουλο, αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι το ένα αναιρεί το άλλο.

(το ηχητικό αποκαλύφθηκε από το περιοδικό HOT DOC του Κώστα Βαξεβάνη)

Στο μυαλό του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. κάθε πολίτης που προέρχεται από φτωχές χώρες μόνο εγκληματίας θα μπορούσε να είναι. Είναι εκ προοιμίου «κλέφτης, ληστής και ο,τιδήποτε άλλο» και γι αυτό του αξίζει η φυλακή, στην οποία θα του γίνεται ο βίος αβίωτος. Στις φτωχές χώρες δεν υπάρχουν άνθρωποι με αξιοπρέπεια, ήθος, εντιμότητα. Δεν υπάρχουν άνθρωποι με οικογένειες, μικρά παιδιά, άνθρωποι που κινδυνεύει η ζωή τους από τα εκεί καθεστώτα. Είναι όλοι τους καταδικαστέοι και εγκληματίες...
Είναι σαφέστατο ότι πρόκειται για ακραίες ρατσιστικές απόψεις που συναντά κανείς σε μόνο σε ομιλίες χρυσαυγιτών και λοιπών της ευρύτερης άκρας δεξιάς, χαρακτηριστικό των οποίων είναι η απουσία κάθε αναφοράς στην ανθρώπινη υπόσταση, έτσι ώστε να μπορούν αβίαστα να επικεντρωθούν εμμονικά στη δαιμονοποίηση των μεταναστών, που άλλωστε αυτός είναι και ο κυρίαρχος στόχος τους.
Και το "βίος αβίωτος", που διατάζει να εφαρμόσουν οι υφιστάμενοί του στους εξαθλιωμένους μετανάστες, φυσικά δεν σημαίνει άλλο παρά την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους με διάφορους τρόπους, που προφανώς ξεκινούν από τις εσκεμμένες άθλιες συνθήκες εγκλεισμού, τη στέρηση βασικών αγαθών, και φτάνουν μέχρι τα βασανιστήρια. Γι αυτό άλλωστε και μετά την αποκάλυψη του ηχητικού αντέδρασε άμεσα η Διεθνής Αμνηστία.
Όταν, λοιπόν, ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. χαρακτηρίζεται από τόση ηθική φτήνια, δεν είναι να απορεί κανείς για όλα αυτά που συνεχώς καταγγέλλονται, αλλά και γι αυτά που έχουμε δει με τα ίδια μας τα μάτια, όσον αφορά τις χουντικού τύπου πρακτικές της αστυνομίας, τις οποίες με πάθος προασπίζεται ο Δένδιας και η κυβέρνηση γενικότερα.

Αλλά ας επανέλθουμε στην προτεινόμενη από τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. πρακτική του «βίου αβίωτου» κατά των μεταναστών, με το σκεπτικό να βγει προς τα έξω το μήνυμα ότι εδώ θα κακοπεράσουν και έτσι να σταματήσουν να έρχονται -λογική ευνομούμενου κράτους που θέλει και να ανήκει στην Ε.Ε.. Αυτή δεν είναι άλλο από την «πολιτική των αντικινήτρων» που διαλαλούν εδώ και χρόνια δύο γνωστοί ακροδεξιοί -γιατί πάντα αυτό ήταν και είναι, όσο κι αν προσπαθούν οι μιντιάρχες να τους ξεπλύνουν- του Άδωνη Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη.

Για παράδειγμα, σε μια συνέντευξή του τον Ιούνιο ο Α.Γεωργιάδης ανέλυε γιατί πρέπει δια της αστυνομίας «να τους κάνουμε τη ζωή όσο μπορούμε πιο δύσκολη»:



Ο Θάνος Πλεύρης δε, βαδίζοντας επάξια στα χνάρια του πατέρα του, σε ομιλία του στο φιλοναζιστικό περιοδικό «PATRIA», ιδιοκτησίας πρώην ηγετικών μελών της Χρυσής Αυγής, ήταν πιο περιγραφικός. Απαιτούσε φύλαξη των συνόρων που να προϋποθέτει νεκρούς μετανάστες: «Η φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται χωρίς να υπάρχουν απώλειες και, για να γίνω κατανοητός, εάν δεν υπάρχουν νεκροί. Η φύλαξη των συνόρων έχει νεκρούς». Ενώ για όσους μετανάστες βρίσκονται εδώ θα υφίσταται εις βάρος τους η λογική των αντικινήτρων: «Όταν βρίσκεσαι εδώ πέρα, όχι κοινωνική παροχή θα έχεις, δεν θα μπορείς να φας, δεν θα μπορείς να πιείς, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο και θα λες στους άλλους στο Πακιστάν, εδώ πέρα περνάμε χειρότερα απ' ότι στο Πακιστάν. [...] Η κόλαση να φαντάζει παράδεισος (μπροστά) σε αυτό το οποίο θα ζούνε εδώ πέρα».



Η τραγική κατάντια δεν είναι τα όσα λένε, αλλά ότι αυτοί οι δύο, από περιθωριακοί ομιλητές που ήταν μέχρι πρότινος σε γραφικές συγκεντρωσούλες νοσταλγών της Χούντας και ζητωκραύγαζαν για την μελλοντική κατάκτηση της Πόλης, σήμερα ο ένας διοικεί υπουργείο και διόρισε τον δεύτερο για να τον συμβουλεύει. Και όλα αυτά μέσω ενός κόμματος που αυτοαποκαλείται «δημοκρατική παράταξη» και έχει το θράσος να μιλάει για άκρα, ενώ παριστάνει και τον θιασώτη του ευρωπαϊκού ιδεώδους.
Παρεμπιπτόντως, ανάμεσα στους ζωηρώς χειροκροτούντες παρευρισκόμενους στην ομιλία του Θάνου Πλεύρη ήταν και ο Μάκης Βορίδης, η Χριστίνα Σιδέρη, ο Ιωάννης Κωτούλας, όλοι μέλη της Νέας Δημοκρατίας.

Άρα λοιπόν, λαμβάνοντας τα παραπάνω υπόψιν όπως και το ηχητικό με τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η απάνθρωπη μεταχείριση και η ταπείνωση που υφίστανται οι μετανάστες στα κρατητήρια και στα στρατόπεδα συγκέντρωσης -για τα οποία η Ελλάδα και πάλικαταδικάστηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου- δεν οφείλονται απλά σε αστυνομικές αυθαιρεσίες αλλά σε στοχευμένες εντολές εκ των άνωθεν. Ο θάνατος δηλαδή του πρόσφυγα Μοχαμάντ Χασάν, που κρατούνταν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Κορίνθου και επί μήνες παρακαλούσε για ιατρική περίθαλψη με τους αστυνομικούς να του την στερούνται πεισματικά, οφείλονταν στη λογική Πλεύρη «δεν θα μπορείς να φας, δεν θα μπορείς να πιείς, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο». Και το συγκεκριμένο περιστατικό δεν πρέπει να καταγραφεί απλά ως «θάνατος», αλλά ως κατ' εντολήν δολοφονία που χρεώνεται φαρδιά πλατιά στον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. Νίκο Παπαγιαννόπουλο. 


Ανάρτηση από: http://jungle-report.blogspot.gr