Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Είμαι κουκουλοφόρος


Στοίχοι, μουσική ερμηνεία : Σπύρος Γραμμένος

Μαμά μπαμπά είμαι κουκουλοφόρος
Μαμά μπαμπά είμαι κακό παιδί
Μαμά μπαμπά στην τσάντα έχω μπουκάλια
Μαμά μπαμπά στην τσάντα έχω στουπί

Ποιος έχει την βενζίνη
Ποιος έχει την ευθύνη
Ποιος έχει το πλακάτ
Ποιος θα βαράει τα ματ
Ποιος έχει δικηγόρο
Ποιος έχει μαρκαδόρο
Ποιος έχει το κουτί 
με τα  Σ

μαμά μπαμπά μην τους δικαιολογείτε
μαμά μπαμπά δεν τα έσπασα εγώ
μαμά μπαμπά τα έσπασαν ασφαλίτες
μαμά μπαμπά το δέντρο έκαψα εγώ

ήπιαμε χημικά 
σπάσαμε μπατσικά
μπήκαμε στο στενό
πήραμε το metro
τους ρίξαμε αυγά
πέτρες πολύ μπογιά 
μα κράταγαν ασπίδες τα μουνιά

Μαμά μπαμπά είμαι κουκουλοφόρος
Μαμά μπαμπά είμαι κακό παιδί
Μαμά μπαμπά τις τράπεζες βαρούσα 
Μαμά μπαμπά τις έβριζες κι εσύ


Ευχαριστώ τον φίλο Γιάννη Σ.