Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Πολλές καταγγελίες για λογοκρισία από το f/b

Πληθαίνουν οι καταγγελίες ότι πολλές από τις αναρτήσεις συνδρομητών του f/b, καταργούνται από την ομάδα που το διαχειρίζεται, επειδή δήθεν παραβιάζουν τους όρους που θέτει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά την περίπτωση του καθηγητή Γιώργου Κοντογιώργη, αλλά όχι μόνο. Ατελείωτες οι καταγγελίες του Γερομοριά (http://geromorias.blogspot.com/) για πανδημία λογοκρισίας στο λογαριασμό του στο f/b.  
ΝΕΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ.

Όπως θα έχετε διαπιστώσει αγαπητοί μου φίλοι οι "γνωστές άγνωστες" συμμορίες που εννοούν να διακινούν ως ιδίωμα κοινωνικής και πολιτικής πράξης τον φασιστικό τρόπο επέβαλαν την λογοκρισία της σημερινής (27/3/2020) συνέντευξής μου στο ραδιοφωνικό σταθμό Νέα Κρήτη (δημοσιογράφος Γιώργος Σαχίνης). Σας καλώ να διαμαρτυρηθείτε όσοι ενοχλείστε από την πρακτική αυτή στο Facebook δεδομένου ότι αυτό ευθύνεται σε τελική ανάλυση για ότι συντελείται στις σελίδες του. Μπορείτε να επιχειρήσετε ανάρτηση της συνέντευξής μου και στο σημείο της άρνησης της σελίδας να την δημοσιεύσει στην τρίτη αράδα όπου γράφει "ενημερώστε" μας γράφετε τη διαμαρτυρία σας.
Ιδού η δική μου παρέμβαση στο Facebook:
"Κύριοι του FACEBOOK, προ ολίγων ημερών κατεβάσατε το σύνολο των δημοσιεύσεων μου από καταβολής παρουσίας μου σ'αυτό. Ευτυχώς τα επαναφέρατε σύντομα στη θέση τους. Σήμερα ανήρτησα συνέντευξή μου στο Ράδιο ΝέαΚρήτη όπου αναλύω τις επιπτώσεις της επιδημίας και τις εξελίξεις στο πεδίο της τεχνολογίας την επόμενη ημέρα. 
Αίφνης με ενημέρωσαν μόλις ότι έγινα ξανά θύμα λογοκρισίας, καθώς κατεβάσατε την ανάρτηση αυτή. Δεν αντιλαμβάνομαι πώς μια συνομιλία ενός πανεπιστημιακού με έναν δημοσιογράφο για τις επιπτώσεις της επιδημίας στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην εξέλιξη της τεχνολογίας παραβιάζει τους κανόνες της κοινότητάς σας. Πολλώ μάλλον αφού όπως και όλες τις άλλες φορές ο λόγος μου είναι αυστηρά επιστημονικός, κόσμιος όπως οφείλει ένας πανεπιστημιακός καθηγητής και τεκμηριωμένος. Με ενημερώνουν δε ότι ανάλογες επιθέσεις δέχθηκαν δημοσιεύσεις μου -μεταξύ αυτών και η σημερινή- και σε άλλες σελίδες του φέισμπουκ. 
Δεν θέλω να πιστέψω ότι το διαπράττετε εσείς αυτό. Δεν θα ήθελα όμως να με κάνετε να πιστέψω ότι είστε συνένοχοι σε μια φασιστική αθλιότητα της οποίας είναι θύμα ο λόγος μου τον καιρό αυτόν. Παρακαλώ να με ενημερώσετε για το συμβάν και ιδίως να αποκαταστήσετε πάραυτα. 

Καθηγητής Γ.Κοντογιώργης, Πρώην Πρύτανης"..

Ανάλογες καταγγελίες των τελευταίων ημερών από το ΓΕΡΟΜΟΡΙΑ:

Επίσης σας παραθέτουμε τους συνδέσμους με τις λογοκριμένες αναρτήσεις. 


Σχόλιο του Γιώργου Τασιόπουλου στην ανάρτηση από το f/b που ακολουθεί, του Θανάση Ν. Παπαθανασίου

Δεν είμαι  ο μόνος! Να και ο Θανάσης Παπαθανασίου μετά τον Κ. Μπλάθρα, την Ε. Βουλγαράκη, και τον Γ. Κοντογιώργη, όλοι θύματα λογοκρισίας από το φατσοβιβλίο τις τελευταίες ημέρες. Εξελίσσεται έτσι ο διαδικτυακός καφενές σε Πανοπτικόν και Μεγάλο Αδερφό.
Τι κοινό έχουμε οι τέσσερις τουλάχιστον πρώτοι. που μας προσέχει και δεν θέλει να λέμε κακά λογάκια; Είμαστε Χριστιανοί.
Και φοβάται μην είμαστε σαν αυτούς που αναφέρει ο Ντοστογιέφσκι στο απόσπασμα που ακολουθεί:
"...Εμείς, είπε αυτός, ουσιαστικά δε φοβόμαστε και τόσο πολύ όλους αυτούς τους σοσιαλιστές-αναρχικούς, τους άθεους και τους επαναστάτες. Τους παρακολουθούμε και ξέρουμε το κάθετι γιαυτούς.
Όμως ανάμεσα σ’ αυτούς υπάρχουν και μερικοί, όχι πολλοί, εξαιρετικά ιδιόρρυθμοι άνθρωποι. Αυτοί πιστεύουν σε Θεό, είναι χριστιανοί και ταυτόχρονα είναι και σοσιαλιστές. Αυτούς φοβόμαστε περισσότερο, αυτοί είναι τρομεροί! Ο σοσιαλιστής-χριστιανός είναι φοβερότερος απ το σοσιαλιστή-άθεο..."
Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, “Αδελφοί Καραμάζοφ” τ. 3 σσ. 129-130 εκδ. Γκοβόστη

Και τότε που το διάβασα είχα απορήσει μ’ αυτά τα λόγια, μα τώρα, κύριοι μου, τα ξαναθυμήθηκα και συμφώνησα, ο Ντοστογιέφσκι είχε δίκιο και ο Μεγάλος Αδερφός σωστά ενεργοποιείται να τους φιμώσει όλους... διασφαλίζει έτσι τους πολίτες και το καθεστώς κυρίως, κρατικό ή πλανητικό δεν γνωρίζω, από τα καινά δαιμόνια.

ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Προσπάθησα γύρω στις 19:07 να αναρτήσω το κείμενό μου "Απελπισία και απελευθέρωση", δημοσιευμένο στον ιστότοπο μπλογκβιρονα (κανονικά γράφεται με λατινικούς χαρακτήρες). Προσπάθησα, δηλαδή, να αναρτήσω τον σύνδεσμο. Το Φ Μπ (που αυτοπροσδιορίζεται ως "κοινότητα"  ), εμπόδισε την ανάρτηση και μου έστειλε το μήνυμα "Η δημοσίευ@ή σας δεν κοινοποιή@ηκε επει@ή αυτός ο σύνδεσμ@ς παρ@βιάζει τους Όρ@υς της κ@ινότητας" (τα σαλιγκαράκια, δικά μου). Φυσικά του έστειλα απάντηση (ώρα 19:24).

Επαναλαμβάνω: "Τη δημοκρατία και τα μάτια μας".
(η ζωγραφιά: Βεβαίως η "Κραυγή" του Έντβαρτ Μουνκ).
ΥΓ. Προσπάθησα να στείλω τον σύνδεσμο και μέσω inbox και, βεβαίως, εμφανίστηκε το ίδιο μπλοκαρισματάκι.