Άλλο ένα καραμπινάτο ξεπούλημα –χάρισμα στην ουσία- κρατικής περιουσίας είχαμε σήμερα με την παραχώρηση για 45 εκατομμύρια ευρώ ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλική εταιρεία Ferrovie Dello Stato.
Και μόνο να σκεφτεί κανένας τις αντιδράσεις που υπήρξαν από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ όταν το 2013, η Ν.Δ., είχε εκδηλώσει την πρόθεση της να πουλήσει την ίδια εταιρία για 300.000.000 ευρώ –για «ξεπούλημα» έκανε λόγο τότε ο Σταθάκης- καταλαβαίνει το μέγεθος του ξεπουλήματος.
Τελικά για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις το κυβερνητικό προσωπικό της «δεύτερης αριστερής κυβέρνησης», αλλά θα ήταν αδικία να μην τους αναγνωρίσεις ότι διαπρέπουν σαν μεσίτες πουλώντας περιουσία που δεν τους ανήκει και την οποία έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός.
Πολύ εύστοχη ήταν η επισήμανση φίλης στο f/b: Αυτός ο Σύριζα κατάντησε τη χώρα Σοβιετία.
Κρατικά (γερμανικά) αεροδρόμια. κρατικά (κινέζικα) λιμάνια, κρατικά (ιταλικά) τρένα
Την πιο αιχμηρή δήλωση γ’ αυτή την κυβερνητική απόφαση την έκανε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης
«Η ληστεία, υπό μορφή πειρατικής επιδρομής και κατοχικού πλιάτσικου του ελληνικού Δημοσίου και του ελληνικού λαού, κλιμακώνεται, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια και με έναν κυνισμό που δεν έχει προηγούμενο.
Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλάνε άρον – άρον, με φωτογραφικό διαγωνισμό – μαϊμού, στον οποίο συμμετέχει, ως συνήθως, ένας και μόνος ενδιαφερόμενος, το σύνολο της στρατηγικής σημασίας επιχείρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του εξευτελιστικού, για το μέγεθος και τις δυνατότητές της, ποσού των 45 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα διασπαθίζονται δυσανάλογα ποσά σε χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για την “κάλυψη” μιας φωτογραφικής χαριστικής πράξης.
Αυτές οι φωτογραφικές χαριστικές πράξεις της κυβέρνησης, οι οποίες, μάλιστα, σημειώνονται σε περιόδους οικονομικής κρίσης και κατάρρευσης των αξιών αλλά και καθ’ υπόδειξη τωνπιστωτών, οι οποίοι επιλέγουν και τους επενδυτές, μοιράζοντας τα ιμάτια και τα λάφυρα της αποικίας, συνιστούν μεγάλα σκάνδαλα, δεν διαθέτουν καμιά νομιμότητα και για την αδιαφανή πραγματοποίησή τους υπάρχουν μείζονες πολιτικές και ποινικές ευθύνες.
Αυτές οι ληστρικές μεταβιβάσεις οφείλουν να γνωρίζουν οι πάντες ότι δεν αναγνωρίζονταιούτε νομιμοποιούνται από τον ελληνικό λαό και ότι αυτοί που τις συνάπτουν θα λογοδοτήσουν όχι μόνο πολιτικά αλλά και ποινικά, ενώ οι ευθύνες τους θα αναζητηθούνμέχρι τέλους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο λαό και ως δημόσια στρατηγική επιχείρηση θα έπρεπε ναεξυγιανθεί και να ανασυγκροτηθεί και να λειτουργήσει κερδοφόρα σε όφελος του τόπου, της ανάπτυξης της χώρας και του ελληνικού λαού, συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μετατροπή της Ελλάδας σε σύγχρονο κόμβο μεταφορών, αντί η πατρίδα μας να εκχωρείται σε κινέζικα και ιταλικά διαμετακομιστικά συμφέροντα».
Ανάρτηση από: http://tsak-giorgis.blogspot.gr
Και μόνο να σκεφτεί κανένας τις αντιδράσεις που υπήρξαν από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ όταν το 2013, η Ν.Δ., είχε εκδηλώσει την πρόθεση της να πουλήσει την ίδια εταιρία για 300.000.000 ευρώ –για «ξεπούλημα» έκανε λόγο τότε ο Σταθάκης- καταλαβαίνει το μέγεθος του ξεπουλήματος.
Τελικά για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις το κυβερνητικό προσωπικό της «δεύτερης αριστερής κυβέρνησης», αλλά θα ήταν αδικία να μην τους αναγνωρίσεις ότι διαπρέπουν σαν μεσίτες πουλώντας περιουσία που δεν τους ανήκει και την οποία έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός.
Πολύ εύστοχη ήταν η επισήμανση φίλης στο f/b: Αυτός ο Σύριζα κατάντησε τη χώρα Σοβιετία.
Κρατικά (γερμανικά) αεροδρόμια. κρατικά (κινέζικα) λιμάνια, κρατικά (ιταλικά) τρένα
Την πιο αιχμηρή δήλωση γ’ αυτή την κυβερνητική απόφαση την έκανε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης
«Η ληστεία, υπό μορφή πειρατικής επιδρομής και κατοχικού πλιάτσικου του ελληνικού Δημοσίου και του ελληνικού λαού, κλιμακώνεται, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια και με έναν κυνισμό που δεν έχει προηγούμενο.
Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλάνε άρον – άρον, με φωτογραφικό διαγωνισμό – μαϊμού, στον οποίο συμμετέχει, ως συνήθως, ένας και μόνος ενδιαφερόμενος, το σύνολο της στρατηγικής σημασίας επιχείρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του εξευτελιστικού, για το μέγεθος και τις δυνατότητές της, ποσού των 45 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα διασπαθίζονται δυσανάλογα ποσά σε χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για την “κάλυψη” μιας φωτογραφικής χαριστικής πράξης.
Αυτές οι φωτογραφικές χαριστικές πράξεις της κυβέρνησης, οι οποίες, μάλιστα, σημειώνονται σε περιόδους οικονομικής κρίσης και κατάρρευσης των αξιών αλλά και καθ’ υπόδειξη τωνπιστωτών, οι οποίοι επιλέγουν και τους επενδυτές, μοιράζοντας τα ιμάτια και τα λάφυρα της αποικίας, συνιστούν μεγάλα σκάνδαλα, δεν διαθέτουν καμιά νομιμότητα και για την αδιαφανή πραγματοποίησή τους υπάρχουν μείζονες πολιτικές και ποινικές ευθύνες.
Αυτές οι ληστρικές μεταβιβάσεις οφείλουν να γνωρίζουν οι πάντες ότι δεν αναγνωρίζονταιούτε νομιμοποιούνται από τον ελληνικό λαό και ότι αυτοί που τις συνάπτουν θα λογοδοτήσουν όχι μόνο πολιτικά αλλά και ποινικά, ενώ οι ευθύνες τους θα αναζητηθούνμέχρι τέλους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο λαό και ως δημόσια στρατηγική επιχείρηση θα έπρεπε ναεξυγιανθεί και να ανασυγκροτηθεί και να λειτουργήσει κερδοφόρα σε όφελος του τόπου, της ανάπτυξης της χώρας και του ελληνικού λαού, συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μετατροπή της Ελλάδας σε σύγχρονο κόμβο μεταφορών, αντί η πατρίδα μας να εκχωρείται σε κινέζικα και ιταλικά διαμετακομιστικά συμφέροντα».
Ανάρτηση από: http://tsak-giorgis.blogspot.gr