Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Ο …Οίκος Ανοχής ‘Σούλα’ χορηγός Δημοτικού Σχολείου!

Θυμόμαστε παλαιότερα τις βαριές πένες της δημοσιογραφίας να αναζητούν τις …αρχαιοελληνικές ρίζες του θεσμού των χορηγιών.
Ήδη από την εποχή της μεταρρύθμισης Αρσένη, τέθηκαν οι βάσεις του …επιχειρηματικού σχολείου.
Πιο πρόσφατα, ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου δήλωνε στη Βουλή:«Οι χορηγίες για την ενίσχυση ή ανακαίνιση των σχολικών μονάδων και υποδομών είναι μια αναγνωρισμένη και διαδεδομένη πρακτική την οποία στηρίζει σταθερά το υπουργείο Παιδείας. Σημαντικά Ιδρύματα και μεγάλοι χορηγοί έχουν συνεισφέρει πολλαπλά με τέτοιες δράσεις στις ανάγκες των σχολείων.»

Σήμερα διάφοροι τοπικοί και υπερτοπικοί χορηγοί επιχειρούν να μετατρέψουν τουςσχολικούς τοίχους σε διαφημιστικές πινακίδες. Πέρα από τα γνωστά με τηνΚόκα Κόλα και τα διάφορα ιδρύματα Ωνάση, Νιάρχου, Λάτση κλπ, γαλακτοβιομηχανίες - εκκλησίες -φούρνοι – πιτσαρίες – οδοντίατροι και σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιούνται στην περιοχή ζητούν να διαφημιστούν στα σχολικά κτίρια.
Η έγκυρη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έχει βεβαίως καυτηριάσει τις αντιδράσεις των συνδικαλιστών της αριστεράς που αρνούνται την πρόοδο, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης –λάτρης άλλωστε και ο ίδιος του θεσμού των χορηγιών- καταγγέλλειτις «αγκυλώσεις και τις κατεστημένες νοοτροπίες που, δυστυχώς, αντιστέκονται στο αυτονόητο.»
Ειλικρινά δεν φανταζόμασταν όμως ότι η πολιτική των μνημονίων, της τρόικας και της ΕΕ θα μας έφτανε στο σημερινό κατάντημα, που ακριβώς δείχνει την άκρη του δρόμου της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων.
Λίγα μόλις χρόνια μετά από τις ‘εθνικά υπερήφανες’ επιγραφές «Προσεχώς Βουλγάρες», το είδαμε κι αυτό. Οίκος ανοχής, χορηγός δημοτικού σχολείου της Πάτρας.
Η χορηγία ύψους 3.000 ευρώ έγινε μέσω του Συλλόγου Γονέων που, στο έδαφος της άθλιας μνημονιακής πολιτικής περικοπών, στράφηκε στην ιδιωτική πρωτοβουλία και την …αγορά για να εξοπλίσει το σχολείο με βιβλιοθήκη και φωτοτυπικό μηχάνημα.
Μπορεί παλιότερα να απαγορευόταν να πάνε οι μαθητές του Γυμνασίου στα μπουρδέλα, η πολιτική του υγιούς ανταγωνισμού όμως επιβεβαιώνει ότι όταν δεν πάει το βουνό στο Μωάμεθ, πάει ο Μωάμεθ …στο βουνό.
Δεν έγινε γνωστό αν η χορηγός εμπορική ετικέτα θα αναλάβει πιο συγκεκριμένα το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού. Ο λογότυπος πάντως του brand-name "Σούλα" αλλάζει όπως βλέπουμε το κακόηχο και φορτισμένο 'Οίκος Ανοχής' σε "Οίκος Εποχής", συμπυκνώνοντας εύστοχα το πνεύμα των καιρών.
Επιτέλους, σπάει ο κρατικιστικός μπολσεβικισμός που επικρατούσε τόσα χρόνια στην Ελλάδα. Ιδιωτική πρωτοβουλία, υγιής επιχειρηματικότητα, 'πάντα πέπραται': Μπουρδέλο, κυριολεκτικά, και η Παιδεία. 
Η πληροφορία πως επιστρέφει η μαθητική στολή, όπου θα αναγράφεται η φίρμα του χορηγού (όπως ήδη γίνεται με την ‘ομόσταυλη’ ποδοσφαιρική ομάδα Βουκεφάλας της Λάρισας ), ελέγχεται ανακριβής. Το αυτό ισχύει και για την πληροφορία πως την αξιολόγηση των διδασκόντων θα αναλάβουν οίκοι όχι αξιολόγησης αλλά ανοχής.
Υ. Γ. Τελικά ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Γ. Παναγιωτόπουλος ακροβατώντας λεκτικά δηλώνει ότι έδωσε εντολή να επιστραφεί η …χορηγία καθώς ‘εκθέτει’, όπως λέει, το σχολείο.
Αρνείται δηλαδή την ακραία απόληξη της εφαρμοζόμενης πολιτικής της διάλυσης των πάντων, χωρίς βεβαίως να θίγει τη νομιμοποιητική της βάση: «Ό, τι είναι νόμιμο δεν είναι απαραίτητα και ηθικό», δήλωσε…

Ανάρτηση από : http://tsak-giorgis.blogspot.gr