Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Κόκκινος στρατός - Ορέστης Ντάντος



Κόκκινος στρατός

Τώρα που σφίγγει στο λαιμό μου η θηλιά τους,
τώρα που τίποτα από δω και πέρα δεν έχει μείνει να πιαστώ,
ξέρω μια μέρα θα ακουστούν τα βήματά τους,
θα ‘ρθουν οι αντάρτες της κρυφής πλευράς μου για να με πάρουν στο βουνό.

Όλοι μιλάνε λες κι η αλήθεια είναι δικιά τους.
Κρατάω τα όπλα μου καλά κρυμμένα και περιμένω τον καιρό.
Κι ό,τι κι αν γίνει δε θα πάω με τη μεριά τους.
Έχω δικά μου αντάρτικα τραγούδια, δικό μου κόκκινο στρατό.

Οι ηχογραφήσεις έγιναν τον Ιούνιο του 2014
επιμέλεια παραγωγής: Αντώνης Ζουγανέλης
ενορχήστρωση: Λεωνίδας Πετρόπουλος, Ορέστης Ντάντος
ηχογράφηση: Θάνος Καλέας (Kyriazis Recording Studios)
μίξη- mastering: Νίκος Αγγλούπας (Ottomo)


τρομπόνι Αντώνης Ανδρέου, Jim Σταρίδας
τρομπέτα Νικήτας Καλούσης
ηλ. κιθάρα Γιώργος Καρδιανός
ακουστική κιθάρα Ορέστης Ντάντος
πιάνο Λεωνίδας Πετρόπουλος

πάνω στο μουσικό θέμα του Lev Knipper